Endelig gravid - hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

LinLin

Rollo skriver:

Man kan selvfølgelig også lave urin prøven hos lægen! Men man kan købe nogle små urin beholdere på apoteket f.eks, så man sagtens kan ha urinprøven med i tasken

Min urin er blevet tjekket ved hvert lægebesøg, men sikkert forskelligt fra sted til sted

Rollo 32+0

Havde heller ikke tænkt mig man skulle have det med i noget tupperware

Fik tjekket urin alle gangene ved jordemoderen også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke

Sikke da en dejlig nyhed for jer!

Jeg ringede selv til lægen, for at dobelttjekke med en ekstra graviditetstest....turde vist ikke rigtigt tro på at det var sandt.

Men derefter fik jeg først en tid ved lægen omkring 8-9 uge.

Knus

Corinna 19+2

Anmeld

2. februar 2010

Louisesam

Hej igen og tak for alle jeres svar! Så vil jeg helt sikkert ringe til lægen i morgen og få en tid! Tror bare jeg satser på at ordne det med urinen hos lægen, hvis det er nødvendigt overhovedet 

Både min kæreste og jeg er super glade, men det er bare svært at fatte. Men det sjove er, at jeg i over en uge har kunne fornemme det... jeg havde prikkende og stikkende "smerter" i underlivet som når jeg pljer at skulle have menstruation, men denne gang føltes det anderledes. Og da jeg gik over tid, var jeg 90 % sikker inden jeg havde taget den første test, som viste positiv... hvor er det fantastisk!

Vi har prøvet i 5 måneder - altså den 5. måned efter jeg stoppede med p-piller er jeg blevet gravid!    Jeg tror desuden at jeg er blevet gravid omkring d. 10. - 13. januar i forhold til ægløsningstidspunktet, så er vel ca. 3 uger henne!

Anmeld

2. februar 2010

CS

Louisesam skriver:

Hej igen og tak for alle jeres svar! Så vil jeg helt sikkert ringe til lægen i morgen og få en tid! Tror bare jeg satser på at ordne det med urinen hos lægen, hvis det er nødvendigt overhovedet 

Både min kæreste og jeg er super glade, men det er bare svært at fatte. Men det sjove er, at jeg i over en uge har kunne fornemme det... jeg havde prikkende og stikkende "smerter" i underlivet som når jeg pljer at skulle have menstruation, men denne gang føltes det anderledes. Og da jeg gik over tid, var jeg 90 % sikker inden jeg havde taget den første test, som viste positiv... hvor er det fantastisk!

Vi har prøvet i 5 måneder - altså den 5. måned efter jeg stoppede med p-piller er jeg blevet gravid!    Jeg tror desuden at jeg er blevet gravid omkring d. 10. - 13. januar i forhold til ægløsningstidspunktet, så er vel ca. 3 uger henne!

Ihhh altså tillykke

Kh

Christina

Anmeld

2. februar 2010

missKat

Hvor er det skønt for Jer!!!!!!!!!!!!

Et STORT tillykke 

Jeg kom til sygeplejesken ved lægen og hun vejede mig, tog blodprøver og graviditetstest osv, da jeg var 5 uger henne.
Så kom jeg til til første officielle lægebesøg da jeg var 8 uger henne.

Held og lykke med det hele, jeg håber du får en fantastisk graviditet!!

Karina 30+5 

Anmeld

2. februar 2010

Louisesam

Tusind tak, det er dejligt at få en masse lykønskninger, når man er så glad og stolt!  

Anmeld

2. februar 2010

Trolde_mor

Louisesam skriver:

Tusind tak, det er dejligt at få en masse lykønskninger, når man er så glad og stolt!  

Stort tillykke skal du selvfølgelig også lige have herfra

Mht. hvor langt du er henne kan du benytte graviditetsberegeneren her:

http://www.babyklar.dk/graviditet/selve-graviditeten/graviditetsberegner.aspx

Jeg har ved læge og idag gyn. fået tjekket om den passer og det gjorde den

Glæder mig til at følge din graviditet

Senia 5+5

Anmeld

2. februar 2010

Blyb

STORT STORT tillykke! Det er så fantastisk..

Anmeld

3. februar 2010

Neki

STORT TILLYKKE...hvor er det skønt for jer Og velkommen til herinde, håber du bliver glad for det...det er MEGET vanedannende at være på Baby.dk

Kan forresten se at vi har været igang lige længe, nemlig 5 måneder...så håber jeg er ligeså heldig som dig denne gang Er idag gået én dag over tiden, og tester nok senere...så kryds lige fingre

Knus Neki

Anmeld

3. februar 2010

Louisesam

Neki skriver:

STORT TILLYKKE...hvor er det skønt for jer Og velkommen til herinde, håber du bliver glad for det...det er MEGET vanedannende at være på Baby.dk

Kan forresten se at vi har været igang lige længe, nemlig 5 måneder...så håber jeg er ligeså heldig som dig denne gang Er idag gået én dag over tiden, og tester nok senere...så kryds lige fingre

Knus Neki

Det ville være lidt sjovt, hvis du også var blevet gravid denne gang så

Du kan tror jeg nok skal krydse fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.