Vores scanning (5+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

merichs

Senia skriver:

Kan jeg godt forstå du gør.. Er også bare helt fantastisk

Uh så har vi samme terminsdag..

Stort tillykke med graviditeten

Senia med lille-niv 5+5

Tak skal du ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

FrkT

Arj det er jeg glad og lettet over at høre, søde  Godt der ikke er sket lille-niv noget. Nu kan du virkelig ånde lettet op.

Dejligt også at se hjerteblink.... I må være lykkelige nu

Kram

Anmeld

2. februar 2010

Trolde_mor

FrkT skriver:

Arj det er jeg glad og lettet over at høre, søde  Godt der ikke er sket lille-niv noget. Nu kan du virkelig ånde lettet op.

Dejligt også at se hjerteblink.... I må være lykkelige nu

Kram

Det var rigtig dejligt og at lille-niv allerede ville vise os sit fine hjerteblink gjorde det jo bare helt fantastisk

Vi er super glade for at intet er sket og stolte over at den lille allerede ville vise sine forældre hjertblink

Der er dog blevet taget blodprøve idag, og skal igen om en uge præcist, og så ellers scannes igen på onsdag - super dejligt, der lige bliver holdt lidt øje med den lille pga. mine smerter.

Så vi håber bare at den lille er vokset og stadig har det super godt

Og tusind tak søde

Anmeld

3. februar 2010

Kruse90

årrh hvor er det fantastisk skat.
Jeg sagde jo lille niv drillede jer.
H*n ligger trygt derinde i mors mave og vokser sig stille og roligt stor.

Er så glad søøde.
Og hvor der det hyggeligt ud jeres lille bord selvfølgelig skulle det fejres

Anmeld

3. februar 2010

ønskebørn74

Senia skriver:

Først tusind tak til jer alle, for den fantastisk støtte i har givet mig, den sidste uges tid

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --

Så er vi netop kommet hjem efter scanning..

Puha... vi måtte vente en time på sygehuset, og man bliver jo simpelthen bare mere og mere nervøs.

Men så kom en sød mand, med en nyudannet kvindelig læge ved sin side, og de var bare så søde. Hun skulle lære det hele, så vi fik alt forklaret, hvilket virkelig var skønt, hvad de forskellige ord betød, hvad alt hedder på skærmen, hvad der vender mod ryg og hvad der vender mod navle.. Og der midt i det hele dukkede den lille graviditetssæk op, og inden i var lille-niv

Lille-niv skulle selvfølgelig gøre mor og far rigtig stolte og viste os derfor hjerteblink Lægen var enormt overrasket da det sjælendt sker, men hvad der forundrede ham mest var at det allerede var regelmæssigt...

Awww... vores lille-niv

Vi smeltede begge to, og kæresten stod med hovedet helt nede ved skærmen og hans stemme knækkede fuldstændigt. Vi kunne tydeligt se lille-niv og hjerteblinket

Men vi var heldige, for ved siden af graviditetssækken lå der blod - så hvis det bare havde været en smule voldsommere, var der måske ingen lille-niv mere

Da vi var færdige var min mobil selvfølgelig gået ud, så kunne ikke skrive til nogen.. typiske hehe...

Uhh vi har bare været i den 7. himmel, det var ligefør jeg stilte mig op på et bord og dansede cancan hehe

Svogermor havde dog skrevet imorges og var enormt glad for at høre hvor godt det var gået - så nu fortsætter hun med at finde babytøj frem.. griner..

Han printede et lille fint billede ud til journalen, men som vi glæder os til at få senere - rigtig fint til scrapbogen

• Da vi kom hjem skulle det selvfølgelig fejres Et rødt og et blåt lys (vi kender jo ikke kønnet) og en blomst købt til minde om denne dag

Skønt at høre at alt er vel!!!

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

TIllykke med den veloverståede scanning  Jeg blev selv scannet i 6. uge som jer, og vi så også hjerteblink  Helt fantastisk!! Bliver helt rørt af at tænke på det og kan sagtens forstå I er ovenud lykkelige! SPecielt efter at I har været bange for at der var noget galt

Men jeg bliver sgu også helt lækkersulten - skuuulle man lige tage et smut i Netto efter kakaotoppe...

Anmeld

3. februar 2010

Trolde_mor

TIllykke med den veloverståede scanning  Jeg blev selv scannet i 6. uge som jer, og vi så også hjerteblink  Helt fantastisk!! Bliver helt rørt af at tænke på det og kan sagtens forstå I er ovenud lykkelige! SPecielt efter at I har været bange for at der var noget galt

Men jeg bliver sgu også helt lækkersulten - skuuulle man lige tage et smut i Netto efter kakaotoppe...

De har 10 for 25 i sådan en gennemsigtig box i denne uge

Men tak.. smiler.. Ja, der var mange der sagde at vi intet ville kunne se, men efter hvad jeg kunne læse passede det ikke helt. Men vi forventede ikke hjerteblink, men må da indrømme at jeg da jeg læste tænkte, det har lille-niv. Det ved jeg bare

Men ja, man er bare så lykkelig, og lykken for mig var i høj græd også at se hvor lykkelig min kæreste blev, stolt og lykkelig

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Peeeew det var gode nyheder!!!   Jeg synes nu stadig du skulle prøve med en cancan

Tillykke med Lille-niv og det skønneste hjerteblink!!

Kh

Rosa

Anmeld

3. februar 2010

Trolde_mor

Rosa skriver:

Peeeew det var gode nyheder!!!   Jeg synes nu stadig du skulle prøve med en cancan

Tillykke med Lille-niv og det skønneste hjerteblink!!

Kh

Rosa

Griner.. okay, den tager jeg på onsdag når vi skal scannes igen, så må vi se hvad lægen siger Ellers gør jeg det når jeg kommer hjem, kæresten ved jeg kan finde på det, og står bare og griner og siger at jeg er tosset hehe

Og tusind tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.