Først tusind tak til jer alle, for den fantastisk støtte i har givet mig, den sidste uges tid 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --
Så er vi netop kommet hjem efter scanning..
Puha... vi måtte vente en time på sygehuset, og man bliver jo simpelthen bare mere og mere nervøs.
Men så kom en sød mand, med en nyudannet kvindelig læge ved sin side, og de var bare så søde. Hun skulle lære det hele, så vi fik alt forklaret, hvilket virkelig var skønt, hvad de forskellige ord betød, hvad alt hedder på skærmen, hvad der vender mod ryg og hvad der vender mod navle.. Og der midt i det hele dukkede den lille graviditetssæk op, og inden i var lille-niv 
Lille-niv skulle selvfølgelig gøre mor og far rigtig stolte og viste os derfor hjerteblink
Lægen var enormt overrasket da det sjælendt sker, men hvad der forundrede ham mest var at det allerede var regelmæssigt...
Awww... vores lille-niv 
Vi smeltede begge to, og kæresten stod med hovedet helt nede ved skærmen og hans stemme knækkede fuldstændigt. Vi kunne tydeligt se lille-niv og hjerteblinket 
Men vi var heldige, for ved siden af graviditetssækken lå der blod - så hvis det bare havde været en smule voldsommere, var der måske ingen lille-niv mere 
Da vi var færdige var min mobil selvfølgelig gået ud, så kunne ikke skrive til nogen.. typiske hehe...
Uhh vi har bare været i den 7. himmel, det var ligefør jeg stilte mig op på et bord og dansede cancan hehe 
Svogermor havde dog skrevet imorges og var enormt glad for at høre hvor godt det var gået - så nu fortsætter hun med at finde babytøj frem.. griner..
Han printede et lille fint billede ud til journalen, men som vi glæder os til at få senere - rigtig fint til scrapbogen 

- Da vi kom hjem skulle det selvfølgelig fejres
Et rødt og et blåt lys (vi kender jo ikke kønnet) og en blomst købt til minde om denne dag