Skal slappe helttt af, men keder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

oo

orv orv, til dem der sidder på dba, så vil jeg da liiiige anbefale www.storskrald.dk det er gratis ting til afhentning, og det er ofte nogle gode ting - hvis man ikke er ked af at de er brugt

og så vil jeg i sympati med alle jer gravide ligge mig på sofaen og slappe heeeelt af indtil der er aftensmad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

lululupo

Tjuhl skriver:

orv orv, til dem der sidder på dba, så vil jeg da liiiige anbefale www.storskrald.dk det er gratis ting til afhentning, og det er ofte nogle gode ting - hvis man ikke er ked af at de er brugt

og så vil jeg i sympati med alle jer gravide ligge mig på sofaen og slappe heeeelt af indtil der er aftensmad

uhhh tak der er lidt underholdning til senere

Anmeld

2. februar 2010

MorTilSnartFire <3

lululupo skriver:

Ej stakkel og her brokker jeg mig allerede..... Men hey der er ikke lang tid endnu, og hvem gider egentlig lave noget i det her vejr

Du må gerne beklage dig, det er træls ikke at måtte noget!

Og nej, der er ikke længe til

Næh, gider i hvert fald ikke ud

Anmeld

2. februar 2010

Sofia24

lululupo skriver:

Var hos lægen igår, som konstaterede at jeg havde alt for højt blodtryk og puls, skal ligge helt helt stille indtil fredag hvor jeg skal komme igen... Men gud jeg keder mig allerede..... Den bedste underholdning er når lille prinsessen sparker, wiiii

Christina 21+2

Nej hvor træls!

Må jeg have lov at spørge hvor højt dit blodtryk var hos lægen? Og din puls?

Knus Sofia 15+0

Anmeld

2. februar 2010

lululupo

Sofia24 skriver:

Nej hvor træls!

Må jeg have lov at spørge hvor højt dit blodtryk var hos lægen? Og din puls?

Knus Sofia 15+0

pulsen var 110 i hvile hvilket er højt blodtrykket lå på 150 over et eller andet jeg ikk kan huske........ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.