Skal slappe helttt af, men keder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

lululupo

Var hos lægen igår, som konstaterede at jeg havde alt for højt blodtryk og puls, skal ligge helt helt stille indtil fredag hvor jeg skal komme igen... Men gud jeg keder mig allerede..... Den bedste underholdning er når lille prinsessen sparker, wiiii

Christina 21+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Lone Jakobsen

æv så er der lang tid til fredag.

har en veninde som var sygemeldt pga. plukveer næsten hele sin graviditet....hun måtte praktisk talt intet...så er 40 uger laaang tid

Anmeld

2. februar 2010

LRJ

lululupo skriver:

Var hos lægen igår, som konstaterede at jeg havde alt for højt blodtryk og puls, skal ligge helt helt stille indtil fredag hvor jeg skal komme igen... Men gud jeg keder mig allerede..... Den bedste underholdning er når lille prinsessen sparker, wiiii

Christina 21+2

Ja puha kender det alt for godt, Jeg var sygemeldt første gang i uge 11-18 med Plukveer, gik så ned på deltidssygemelding fra uge 18-27, Og nu er jeg sygemeldt til efter jeg har født, OG JEG MÅ INTET! ( men det er fordi jeg var gået i fødsel og sådan)

Og ja det er røvkedeligt at gå hjemme, Det eneste jeg kan lave er stort set at ligge med computeren og se tv, og vi står og skal flytte, og må heller ikk pakke, DET ER PISSE TRÆLS !!

for du kan komme til at lave noget igen efter fredag

Knus Lone 30+0

Anmeld

2. februar 2010

lululupo

århhh tak, har nok set hele dba igennem efter alt muligt nu og ser dvd serier på comp, da vi ikk har et fjernsyn, og har da også lige kommet til at lave pandekager hvilket min moar altid gjorde når jeg var skidt..... fingre for på fredag!!!!

Ej surt med flytningen, kan næsten tænke mig at det kribler for at være med..... pyt pyt du kan jo pege hvor flytteholdet skal gøre af de forskellige ting, hi hi hi

Anmeld

2. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Nej nej nej, hvor jeg bare kender den følelse !! Jeg blev sygemeldt i uge 10 pga. kvalme - havde kvalme til uge 25... Blev så sygemeldt igen i uge 27 pga. slem bækkenløsning + alt for mange plukveer og så fik jeg beskeden i uge 30 at jeg er sygemeldt til jeg har født, da jeg kom i risiko gruppen for for tidlig fødsel... Juhuuu, ligger bare og stener hele dagen!!! Må jo ingenting overhovedet, da jeg kan gå i fødsel af for meget bevægelse  Hader det, men nu er det forhåbentlig også snart ovre

for det går dig bedre på fredag og du så må komme igang igen..

KÆMPE Sabrina 35+6 med lille Charlie...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

KENDER det!!!! Har igget stille siden i morges, har dog haft gæster 3 timers tid, og jeg DØDkeder mig!!!! Har konstant følelsen af at jeg burde ringe til nogen, invitere gæster, ordne noget husligt og praktisk - men NEJ!!!! Jeg skal ligge på skjoldet, blev der sagt!!!

Rosa

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg kan varmt anbefale romaner!

Jeg er lige startet på "hvor lagde jeg babyen"

Anmeld

2. februar 2010

lululupo

Sabrina17 skriver:

Nej nej nej, hvor jeg bare kender den følelse !! Jeg blev sygemeldt i uge 10 pga. kvalme - havde kvalme til uge 25... Blev så sygemeldt igen i uge 27 pga. slem bækkenløsning + alt for mange plukveer og så fik jeg beskeden i uge 30 at jeg er sygemeldt til jeg har født, da jeg kom i risiko gruppen for for tidlig fødsel... Juhuuu, ligger bare og stener hele dagen!!! Må jo ingenting overhovedet, da jeg kan gå i fødsel af for meget bevægelse  Hader det, men nu er det forhåbentlig også snart ovre

for det går dig bedre på fredag og du så må komme igang igen..

KÆMPE Sabrina 35+6 med lille Charlie...

Ej stakkel og her brokker jeg mig allerede..... Men hey der er ikke lang tid endnu, og hvem gider egentlig lave noget i det her vejr

Anmeld

2. februar 2010

lululupo

Rosa skriver:

KENDER det!!!! Har igget stille siden i morges, har dog haft gæster 3 timers tid, og jeg DØDkeder mig!!!! Har konstant følelsen af at jeg burde ringe til nogen, invitere gæster, ordne noget husligt og praktisk - men NEJ!!!! Jeg skal ligge på skjoldet, blev der sagt!!!

Rosa

Ømme syn vi er, nu er det der med strandet vist en realitet Husk nu at få spist en masse til lille manden, når du alligevel ikk kan lave andet.....

Anmeld

2. februar 2010

lululupo

Caroline86 skriver:

jeg kan varmt anbefale romaner!

Jeg er lige startet på "hvor lagde jeg babyen"

Hi hi den havde jeg ikk hørt om, hvor guld!!!! Har lige googlet den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.