Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke...har også lige testet positiv i dag
juhuuu! du har vundet kampen stort tillykke!!
Tusind tak alle sammen jeg skal op til lægen om lidt og ha' det bekræfter.. Men er stadig super nervøs for at der er noget der skal gå galt. (Men hvorfor skulle der dog det..)
Rikke
Hjertelig Tillykke
- tillykke
knus lillemig
lillemig28 skriver: - tillykke knus lillemig
Pocha skriver: Nå, så har jeg for 5. dag i streg testet positiv, meget svagt de første par dage, og så her til morgen var den næsten lige så tydelig som den øverste streg... Men hvorfor skal man så gå rundt og være så nervøs hele tiden?? Og hver gang man er på wc, studere toiletpapiret for blod?? Det er så træls, men håber virkelig at den bliver der, da vi nu snart har prøvet i 2 år.. Jeg skal til lægen på torsdag for at få det konstateret af ham også. Rikke (der nu kan kalde sig 4+0)
Nå, så har jeg for 5. dag i streg testet positiv, meget svagt de første par dage, og så her til morgen var den næsten lige så tydelig som den øverste streg...
Men hvorfor skal man så gå rundt og være så nervøs hele tiden?? Og hver gang man er på wc, studere toiletpapiret for blod?? Det er så træls, men håber virkelig at den bliver der, da vi nu snart har prøvet i 2 år.. Jeg skal til lægen på torsdag for at få det konstateret af ham også.
Rikke (der nu kan kalde sig 4+0)
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128