Nu er den der endelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Pocha

Nå, så har jeg for 5. dag i streg testet positiv, meget svagt de første par dage, og så her til morgen var den næsten lige så tydelig som den øverste streg...

Men hvorfor skal man så gå rundt og være så nervøs hele tiden?? Og hver gang man er på wc, studere toiletpapiret for blod?? Det er så træls, men håber virkelig at den bliver der, da vi nu snart har prøvet i 2 år.. Jeg skal til lægen på torsdag for at få det konstateret af ham også.

Rikke (der nu kan kalde sig 4+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

merichs

rln1974 skriver:

Nå, så har jeg for 5. dag i streg testet positiv, meget svagt de første par dage, og så her til morgen var den næsten lige så tydelig som den øverste streg...

Men hvorfor skal man så gå rundt og være så nervøs hele tiden?? Og hver gang man er på wc, studere toiletpapiret for blod?? Det er så træls, men håber virkelig at den bliver der, da vi nu snart har prøvet i 2 år.. Jeg skal til lægen på torsdag for at få det konstateret af ham også.

Rikke (der nu kan kalde sig 4+0)

Stort tillykke

Anmeld

2. februar 2010

bagger26

Tillykke med det..

Anmeld

2. februar 2010

Gaia

Rigtig stort tillykke

Anmeld

2. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Stort tillykke

Anmeld

2. februar 2010

Koen.

KÆMPE TILLYKKE

Stor Tanja 29 + 3

Anmeld

2. februar 2010

N&J

Tillykke med den lille spire i maven.. 

Anmeld

2. februar 2010

lotte32

stort tillykke

Anmeld

2. februar 2010

DK

Hvor dejligt!! Tillykke!!!

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

Stort tillykke! Og jeg er sikker på det kommer til at gå godt! Hmm - 4 uger henne... Så må det blive til november? Spændende!

Kh Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.