Babyshower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Ansemusen

Det er efter min mening en af de traditioner som vi godt kunne tag til os her i DK! Synes det er en smuk tanke, at man fejrer moren og hendes graviditet! Ville da ønske at nogen af mine veninder eller familie arrangerede det for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

MorTilGustav

Hey! Jeg holdte en slags babyshower en måneds tid før min termin. Det var egentlig mest bare en undskyldning for at lave lækre kager og hygge sig med venner og veninder  Super hyggeligt! Havde pyntet op med blå balloner, blå servietter og alt andet i BLÅT (fordi jeg ventede en lille dreng selvfølgelig) og puttede blå farve i flødeskummet på lagkagen  Var super sjovt at planlægge sådan en lille hygge-fest, så kan kun sige: Go for it

Anmeld

4. februar 2010

Miamaja

Ja, det er jo ikke en tradition man holder i danmark men jeg har nu vaeret til en del her i det 'big bluff' og jeg Eeeelsker traditionen. havde baby shower selv men her var det efter fodslen, da jeg jo ikke var gravid. Det ville jeg absolut ikke have vaeret foruden.

Det er SAA dejligt, at sidde og fejre den lille ny som melder sin ankomst og snakke babyer af livets lyst og blive vanvittigt forkaelet - Men ifolge amerkansk tradition saa er de tit og oftest kun kvinder inviteret. en saakaldt rigtig tosefest.Det er altid skont og kan klart anbefales!

Anmeld

4. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er hellere ikke til så noget. Det er noget amerikansk noget som også smitter her i Europa... Jeg synes, at det er bare fin at folk besøger os, når den lille er født uden at tvinge dem til at komme til en fest (og de skal købe gaver) og så igen komme og hilse, når den lille er født

Babyshowers kan også holdes efter babys fødsel. De kender jeg ihvertfald flere amerikanere der mener

Man kan vel ikke tvinge folk til at komme, og hvis man holder en fest efter fødslen, har det da også sin charme at folk for set bebse. Det behøver jo ik være for mere end et par stykker.

(Jahh jeg er for det som du nok kan høre. hehe)

Anmeld

4. februar 2010

Miamaja skriver:

Ja, det er jo ikke en tradition man holder i danmark men jeg har nu vaeret til en del her i det 'big bluff' og jeg Eeeelsker traditionen. havde baby shower selv men her var det efter fodslen, da jeg jo ikke var gravid. Det ville jeg absolut ikke have vaeret foruden.

Det er SAA dejligt, at sidde og fejre den lille ny som melder sin ankomst og snakke babyer af livets lyst og blive vanvittigt forkaelet - Men ifolge amerkansk tradition saa er de tit og oftest kun kvinder inviteret. en saakaldt rigtig tosefest.Det er altid skont og kan klart anbefales!

Jeg er total med på den. Elsker USA for deres måde at fejre ting på. Overdrevet - ja måske, men lige så sjovt og skønt og dejligt

Åh glæder mig allerede til jeg er flyttet til Cali og kan holde en hel masse fester med alt for meget pynt. ELSKER Party butikkerne derovre

Anmeld

4. februar 2010

Ansemusen skriver:

Det er efter min mening en af de traditioner som vi godt kunne tag til os her i DK! Synes det er en smuk tanke, at man fejrer moren og hendes graviditet! Ville da ønske at nogen af mine veninder eller familie arrangerede det for mig

HØRT!!!

Anmeld

4. februar 2010

Lullaby

Synes det er for vildt. Og ikke på en god måde. Gaver fordi man er gravid, gaver når man føder og så også til barnedåben. Synes at det er for meget..

Anmeld

4. februar 2010

kimfrit

Alexis skriver:

Jeg er total med på den. Elsker USA for deres måde at fejre ting på. Overdrevet - ja måske, men lige så sjovt og skønt og dejligt

Åh glæder mig allerede til jeg er flyttet til Cali og kan holde en hel masse fester med alt for meget pynt. ELSKER Party butikkerne derovre

Jaaaaa, USA ved hvordan man skal fejre begivenheder!

Synes det er en rigtig fin ide, at fejre en lille nys ankomst, der er jo ingen der er tvunget til at komme eller give gave.

Hvis folk vælge at købe en lille gave, til festen og efter fødslen, så er det jo deres valg, ikke noget krav.

Anmeld

4. februar 2010

kimfrit skriver:

Jaaaaa, USA ved hvordan man skal fejre begivenheder!

Synes det er en rigtig fin ide, at fejre en lille nys ankomst, der er jo ingen der er tvunget til at komme eller give gave.

Hvis folk vælge at købe en lille gave, til festen og efter fødslen, så er det jo deres valg, ikke noget krav.

Lige præcis

Havde planer om at holde shower for min svigerinde som har boet i USA, men pga. nogle intrigere blandt hendes veninder, bad min bror mig lade være. Tror nu jeg holder noget alligevel, om det så kun er for mig, min mand, min bror og min svigerinde. Det er jo fuldstændig ligegyldigt.

Anmeld

4. februar 2010

vatten

Jeg synes det er lidt noget mærkeligt noget.. Altså, jeg ville meget hellere have barselsgæster og gaver, når jeg kan vise babyen frem

Og helt ærligt, hvis jeg blev inviteret med til én, ville jeg have det svært med at købe gave dertil.. Til et ufødt barn, man ikke aner noget om (køn og størrelse).

Til gengæld skal jeg ind til min veninde imorgen og se en lille nyfødt dreng Så der har jeg købt fint drengetøj i hans størrelse og to bøger til barsels-underholdning til morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.