Babyshower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

kimfrit

Hej Alle,

Tænkte på om der var nogle af jer, som havde holdt eller fået holdt en babyfest(babyshower)?

Jeg tror min mor går og planlægger noget, til engang efter vi har fået kønnet af vide.

Hilsen Kimmie 14+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

kimfrit

kimfrit skriver:

Hej Alle,

Tænkte på om der var nogle af jer, som havde holdt eller fået holdt en babyfest(babyshower)?

Jeg tror min mor går og planlægger noget, til engang efter vi har fået kønnet af vide.

Hilsen Kimmie 14+6

Hov, glemte lige en ting, og hvad er jeres mening til det?

Anmeld

2. februar 2010

CS

Hihi hvor hyggeligt - har også en veninde der er i fuuuuuuuld gang med planlægningen... Sagde dog til hende at det er jo en amerikans tradition, hvortil hun svarede Christina barnets far er amerikaner, så det er okay

Så vi venter med spænding på fest og masser af kage

Go fornøjelse og tillykke med den lille bebs

Anmeld

2. februar 2010

hc=k

jeg holdt ikke noget og heller ingen andre gjodre det for mig, men jeg synes da det er en super ide hvis man er til sådan noget.

Jeg synes det er lidt i stil med at holde valentinsdag, rigtig amerikansk og ja det er jeg jo så nok ikke lige til.

Jeg har en veninde som fik det holdt og ja de anede faktisk ikke hvad de skulle give sig til så det var ikke så vellykket.

Jeg håber da det bliver rigtig sjovt for dig/jer til din Shower

Anmeld

2. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
kimfrit skriver:

Hov, glemte lige en ting, og hvad er jeres mening til det?

Jeg har aldrig holdt et, og der var heller ikke nogen der holdte et for mig. Men jeg syntes at ideen er rigtig hyggelig. Det behøvers jo ikke at skal være ligeså stor en begivenhed som der er i USA, men bare lidt afslappet hvor man fejre at en ny lille baby er på vej.

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg er slet ikke til sådan noget....

Man er selvfølgelig mere end over lykkelig for spunken i maven, men syntes det at man holder en fest pga af det er lige voldsomt nok... Lidt for meget!

Kram

Anmeld

3. februar 2010

kimfrit

Det er dejligt med delte meninger

Jeg glæder mig ihvertfald til det, hvis det da sker!

Anmeld

3. februar 2010

Cris

Jeg er hellere ikke til så noget. Det er noget amerikansk noget som også smitter her i Europa... Jeg synes, at det er bare fin at folk besøger os, når den lille er født uden at tvinge dem til at komme til en fest (og de skal købe gaver) og så igen komme og hilse, når den lille er født

Anmeld

3. februar 2010

molle85

Min veninde holde det for mig, det var super hyggeligt og syntes det er en rigtig go ide..

Det er os en rigtig go start hjælp til dem som venter sit første barn, det er jo ikke helt billigt at få sig et dejligt barn

Men jeg kan helt klart anbefale det.. det er super hyggeligt

Maria 37+5

Anmeld

3. februar 2010

kimfrit

molle85 skriver:

Min veninde holde det for mig, det var super hyggeligt og syntes det er en rigtig go ide..

Det er os en rigtig go start hjælp til dem som venter sit første barn, det er jo ikke helt billigt at få sig et dejligt barn

Men jeg kan helt klart anbefale det.. det er super hyggeligt

Maria 37+5

Hvor er det dejligt at hører!

Ja, det ikke helt billigt, og slet ikke når man er alene. Og så er det jo altid dejligt med nogle gaver.

Men dejligt at hører, at du have en god oplevelse med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.