Snøft min ged er død..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Ranarupta

Mini-Terp skriver:

Jeg var lige over ved Birta nu her, hun var ikke så glad for at komme hen til mig, som hun plejer, men det hjalp lidt med et stykke rugbrød...

Vi har valgt at beholde alle dyrerne på stalden idag, pga sneen, og det er måske meget godt for Birta (Gederne har nemlig ikke været ude mens det har sneet), så er der noget selvskab..

Godt, at hun ikke tuller rundt alene - er af den overbevisning, at vores dyr lynhurtigt mærker forandringer, så måske derfor hun lige skulle lokkes med en hapser? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Tina2

Åh nej, det er jeg ked af at høre:-(

Her er vores dyr også en del af familien, og jeg kan slet ikke klare at miste mine dyr- har haft rigtig mange gennem min barndom og ungdom, da jeg boede hjemme, og om det var et hamster, en kanin, kat, hest eller hund der døde, så var det bare MEGA hårdt hver gang!!!!!!!

Så kan sagtens forstå du er rigtig ked af det:-(

Anmeld

2. februar 2010

Bom

Ranarupta skriver:

Godt, at hun ikke tuller rundt alene - er af den overbevisning, at vores dyr lynhurtigt mærker forandringer, så måske derfor hun lige skulle lokkes med en hapser? 

Ja det tror jeg da helt sikkert også de kan..   Håber hun kommer sig hurtigt, og ikke dør også..  Hun er nemlig også ved og være gammel...

Lige nu er jeg faktisk glad for at lille pigen ligger trygt i min mave, så jeg ikke skulle til og forklare hende hvorfor Gerda ikke er her mere...

Anmeld

2. februar 2010

Mira0911

Det er i det hele taget slemt at miste et dyr, man virkelig holdte af...

R.I.P

Og lige et kram til dig på vejen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.