Snøft min ged er død..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Bom

Snøft snøft snøft snøft

Min ene ged er død i nat...  Vi ved desværre ikke hvor gammel den var, men den var gammel, så den havde alderen med sig, men puha hvor jeg aldrig vænner mig til så'n noget her, ved godt at det bare er et "dyr", men her ved os er alle vores dyr en del af "familien"... 

Sys ikke den kunne være bekendt og dø nu, når jeg sidder her som en ordentlig hormon bombe...    

R.I.P lille Ged....

Knus Maria som allerede savner sin ged..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

oo

nååårh, gamle bukke bruse

man lyder lidt skør, men jeg forstår dig så inderligt godt! bare tanken om, at min 9-årige hankat en dag kradser af, kan g´øre mig helt svimmel af sorg, så herfra er der stor forståelse for, at du er ked over gedens død!!

Anmeld

2. februar 2010

Diana...

Åhh nej R.I.P lille ged 

Det er bare ikke sjovt at miste sinde dyr øv øv.

Her hjemme er vores dyr os mine små babyer.

Øv øv kæmpe kram til dig.

Anmeld

2. februar 2010

Bom

Tjuhl skriver:

nååårh, gamle bukke bruse

man lyder lidt skør, men jeg forstår dig så inderligt godt! bare tanken om, at min 9-årige hankat en dag kradser af, kan g´øre mig helt svimmel af sorg, så herfra er der stor forståelse for, at du er ked over gedens død!!

Tusind tak..

Det er altså noget underligt noget og miste et dyr, for ja det er jo bare et dyr, men så alligevel ikke.. Og samtidig så sidder jeg og tænker over hvad den anden ged vi har tænker, om den kan mærke at den er væk.. Puha den må jo også være trist..  

Normalt plejer jeg og sove til kl 9 (er sygemeldt) men da min kæreste kom ind og sagde det kl 7, kunne jeg pludselig ikke sove mere..

Anmeld

2. februar 2010

MTS

Puha det må være rigtigt hårdt. Ligegyldigt hvad det er for et dyr man har så er det vel altid hårdt når de ikke findes her mere.

Kæmpe

Malin

Anmeld

2. februar 2010

Pia.

Nååå lille Ged og stakkels dig - har fuld forståelse for din sorg - Mine dyr er også en stor del af vores liv og betyder alt for mig... Mistede min hund i sommers efter langtids sygdom og det kan jeg stadig bryde helt sammen over... Hun var så fantastisk og det gjorde så ondt og hun mangler her hver dag...

Så sender dig de varmste tanker og håber du kommer dig over tabet af din Ged...

Knus fra Pia.

Anmeld

2. februar 2010

lululupo

Åhhhh Det er bare så slemt når ens dyr ikk skal være her mereherfra

Anmeld

2. februar 2010

Bom

Tusind tak for alle jeres søde ord, det varmer..

Sys da lige at i skal have lov til og se Gerda og Birta.. Det er Gerda til venstre der desværre er død..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Nååååh *ae ae* Hvor var hun da fin!  Kan I mærke noget på Birta?

Jeg gruer også for den dag, hvor én af vores hundebasser dør. Jeg bliver simpelthen en blævrende blop... 

Anmeld

2. februar 2010

Bom

Ranarupta skriver:

Nååååh *ae ae* Hvor var hun da fin!  Kan I mærke noget på Birta?

Jeg gruer også for den dag, hvor én af vores hundebasser dør. Jeg bliver simpelthen en blævrende blop... 

Jeg var lige over ved Birta nu her, hun var ikke så glad for at komme hen til mig, som hun plejer, men det hjalp lidt med et stykke rugbrød...

Vi har valgt at beholde alle dyrerne på stalden idag, pga sneen, og det er måske meget godt for Birta (Gederne har nemlig ikke været ude mens det har sneet), så er der noget selvskab..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.