rikkekrogh skriver:
Hejsa...
Ih hvor kan jeg huske de der tanker, du nu går rundt med. Vores dreng er 19 mdr og sikke en rutchetur man kan komme ud på med sådan en lille en.
En ting er sikker - Jeres liv bliver aldrig som før og I vil sikkert lære nye sider af hinanden at kende - gode som dårlige. Min kæreste gik sgu i krise da Jonathan var ca 9 mdr. Han var kørt træt i det hele og overvejdede at smutte fra os... heldigvis blev det løst og alt er super nu. Man bliver forblændet af baby, meen skal altså engangimellem op til overfladen og pleje forholdet.
Tror faktisk det er værre at gå fra 3-4... uden jeg ved noget om det...endnu.
Nå men hovedrådet er... kommuniker med hinanden om ALT og det gælder også for lillefar... og nå ja, dyrk hinanden
Tak for de gode råd
Dejligt at vide at man ikke alene med sine 'forbudte' tanker! Heldigvis er jeg ikke i tvivl om at vi bliver sammen eller at kærligheden holder. Men mere for hvordan det bliver til at starte med, om jeg kommer til at føle mig forsømt. Men bliver jo sikkert nærmere omvendt, fordi moren ofte lidt 'glemmer' alt andet end det nye lille barn, som jo kræver det meste af ens opmærksomhed, og fordi min kæreste er fantastisk til at huske mig i dagligdagen. Og farmand her i huset er stærk, så han skal nok klare det hvis jeg tager nogle ture væk fra overfladen og jeg vil gøre mit bedste for at huske ham som mand og kæreste! Og som han sagde forleden 'Når drengen sover, har vi jo masser af tid til hinanden', og det er jo rigtigt nok! Selvom man måske næppe orker det vilde, kan det at ligge i ske i sofaen jo være helt fantastisk intimt, så det tror jeg der vil blive dyrket i stor stil 
Jeg er i øvrigt glad for at det endte godt med din kæreste og dig, og at I er lykkelige nu og farmand har fundet sig til rette med sin nye rolle 
Anmeld