Octomum...det er da for VILDT!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

MarleneH

Jeg syns hun er fuldstændig uansvarlig!! stakkels børn siger jeg bare...!! man kunne da mærke på de store at det bare var en kamp om opmærksomhed.. det skar mig dybt i hjertet at se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

anneR

da jeg så programmet tænke jeg godt det ikke er mig.

men syntes sku hun klarede det godt, hun sørgede for hjemmet var sikkert, de fik ordenlig mad, hvad jeg så brugte hun meget tid med de større børn, tager sku hatten af for hende.

anne

Anmeld

2. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

Men det jeg synes gør at hun virker lidt ustabil er at hele hendes verden drejer sig om er børn børn børn børn....

Hun har ikke overvejet hvordan hun skal forsørge disse 14 børn, f.eks. i starten da hun boede hos moren og bare regnede med at det var da helt ok at hun ikke betalte noget som helst for det, på trods af at det er HENDES børn...og så beslutter hun lige at få 8 mere. DET synes jeg er uansvarligt.

Og jeg synes ikke det virkede som om børnene var særlig godt opdraget, f.eks. kaldte en af de små drenge hende for en "bitch" og gav hende en lussing. Og senere ville en af de andre drenge ikke spise aftensmaden, så derfor fik han en sandwich med jordnøddesmør og marmelade(ordentlig kost?)

Det var ihvertfald de ting jeg bed mærke i.

Anmeld

2. februar 2010

LilleMor10

Jeg tager hatten af for hende, jeg tror de er de færreste der ville kunne klare det ligeså godt som hende, og tror grunden til de ældre drenges lidt voldelige opførsel har noget at gøre med en manglende faderrolle, jeg syntes hun er lidt sej, og det er fedt hun tager ansvar for sine handlinger 

Anmeld

2. februar 2010

Maise

Rikke&Liam skriver:

...hun er da vist ikke helt normal.

Nogen der ser docu om hende på tv3?

Så noget om hende i et program med dr. phil. det er vist ham og Oprah der sponsorerer hendes hus, mad, børnepassere og deres uddannelse igennem det der hedder Angel network som er noget Oprah har oprettet som en help-foundation til trængte mennesker.

Anmeld

2. februar 2010

oo

nu kan jeg ikke se tv3, så jeg har ikke set programmet, men det som jeg virkelig syntes er uansvarligt er, at fertilitetslægerne har lagt 8 befrugtede æg op i hende det er fuldkommen vanvittigt! I danmark er fertilitetslægerne bekymrede hvis man pludselig venter trillinger, og ottelinger jo bare CRAZY! hverken sundt for moderen eller fostrene på nogen måde. så det forstår jeg slet slet ikke at de må derovre, det er jo helt uden ansvar for menneskeliv at de gør den slags!

Anmeld

2. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

Maise skriver:

Så noget om hende i et program med dr. phil. det er vist ham og Oprah der sponsorerer hendes hus, mad, børnepassere og deres uddannelse igennem det der hedder Angel network som er noget Oprah har oprettet som en help-foundation til trængte mennesker.

Det er vist også tiltrængt med 14 børn

Anmeld

2. februar 2010

tristansmor

KaMa skriver:

Jeg blev køresyg af to timer med dogme kamera. Måtte nogle gange lige stirre ind i væggen for ikke at gå helt i selvsving. Min holdning er også, at hun ikke er helt normal. Personer, som er så veltalende inden for lommepsykologi har altid skræmt mig. Ellers noget af en familiehistorie med en mor, duftende af stinkdyr rullende rundt i et bagagerum på en bil ført af datter uden kørekort! Hver vores humor ;-)

også mig, det der kamera det kørte bare rundt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.