nu må jeg desværre melde mig på banen og være uenig langt hen af vejen med mange af jer...
Jeg så det og blev faktisk positivt overrasket og syntes på ingen måder hun er et problem eller har et problem...
Hun har ikke set hvor hårdt det vil bliver og der kan vi være meget enig og som hun selv siger " virklighed ramte lige pludselig meget hårdt" men jeg vil være stolt af at kunne kalde hende min datter eller veninde osv. for hun holder hovedet koldt, råber og skriger ikke, opdrager på en pæn måde, tænker på hendes børns kost vaner, reger hvis hun mener der er noget galt, lægger mærke til alle sine børn og søger for at give dem alle alene tid, tager sig tid til dem osv.
Og hvis jeg skal være helt ærlig syyntes jeg på ingen måder hun er problemet men tværdigmod syntes jeg at hendes mor er et KÆMPE problem, hun følte at hendes datter skulle komme til hende og fortælle at nu vil hun være gravid igen men det har hun på ingen måder ret til at skulle blande sig i, hendes datter er et voksen menneske og hendes mor må sku lære at stole på og støtte hendes datter uanset hendes vvalg for kun på den måde vil det blive beder...
Men respekt til hende Octomum hendes fantastiske 14 børn og en utrolig sød , ærlig og hjælpsom far der holder af alle 14 børn uanset hvor den de kom til verden og uanset hvor god en idé det nu var...
Syntes hun klare det udover alle forventninger og helt klart meget beder end jeg selv ville kunne gøre...!!!
Anmeld