Afklaring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Milka

åh, en lettelse!  har tænkt på dig meget i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ranarupta

Tak Karina....

Puha syndes også det var hårdt da jeg lå og ventede på ham lægen skulle komme ind og scanne mig, der kom bare så mage tanker i gemmen mit hovde....

Jeg syndes det var vildt dejligt manden sendte mig til frisør til lidt forkældse, dejligt han kunne se jeg havde brug for det.

sender dig lige en kæmpe krammer

Mange tak for krammet!

Nej, jeg tror gerne, at det kræver en hel del af en, når man skal ligge og vente på sådan en dom. Det er jo nærmest psykisk terror - uden at nogle har den intention...

Ja, synes også at han lyder rigtigt skøn, når han tænker så langt... Og at han var så forstående med jeres snak i bilen.

Kram, Karina - og mange tak for opskriften!

Anmeld

2. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

åh, en lettelse!  har tænkt på dig meget i dag

Tak søde, ja jeg er også en lettet dame. Og du kan tro jeg også har tænk på dig Er glad for at høre det ikke lige var det vi trode det var, men godt du lige skal en tur til lægen.

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

Jeg er rigtig glad på dine vegne. Så blev det bare til en dejlig og hyggelig dag!

Anmeld

2. februar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Jeg er rigtig glad på dine vegne. Så blev det bare til en dejlig og hyggelig dag!

Tak søde... ja det blev en rigtig dejlig dag selvom den lage træls ud.... Og den er jo ikke færdig endnu, men skal lige se årgang 0 inden vi skal se film...

Anmeld

2. februar 2010

Barbamama

puha nu hyler jeg sgu.... Jeg har tænkt så meget på dig!!!! Hvor er jeg GLAD for at du fik gode nyheder. Jeg havde slet ikke kunne bære hvis det ikke havde været gode nyheder i dag. Det er så mærkeligt at man (jeg) bliver så påvirket over det når vi to aldrig har mødt hinanden, men sådan er det vidst bare herinde i vores gruppe. Vi er med hinanden i godt og ondt.... Og hvor er det også fantastisk at du og manden fik snakket om det hele. Det er jo rigtigt. Man skal nogle gange bare springe ud i det og så kommer det gode helt af sig selv

Anmeld

2. februar 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

puha nu hyler jeg sgu.... Jeg har tænkt så meget på dig!!!! Hvor er jeg GLAD for at du fik gode nyheder. Jeg havde slet ikke kunne bære hvis det ikke havde været gode nyheder i dag. Det er så mærkeligt at man (jeg) bliver så påvirket over det når vi to aldrig har mødt hinanden, men sådan er det vidst bare herinde i vores gruppe. Vi er med hinanden i godt og ondt.... Og hvor er det også fantastisk at du og manden fik snakket om det hele. Det er jo rigtigt. Man skal nogle gange bare springe ud i det og så kommer det gode helt af sig selv

ÅHHHHHHHH Michella nu hyler jeg også, ,det er først nu det rigtig gå op for mig hvor heldig jeg er....både jeg ikke havde noget i brystet end det der skulle være der.Men også at have jer piger her inde, hvad skulle jeg gøre uden jer???? Ja for i har været min støtte i den hårde tid jeg har været i gemmen med brystet og forholdet. Jeg er ked af mødet på fyn ikke blev til noget, men næste gang så vil jeg med!!!!!! Jeg vil så gerne møde dig, du virker bare til at være sådan en sød pige. Du skriver altid i mine indlæg med støttende eller rosene ord, tak!!!

Anmeld

2. februar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

ÅHHHHHHHH Michella nu hyler jeg også, ,det er først nu det rigtig gå op for mig hvor heldig jeg er....både jeg ikke havde noget i brystet end det der skulle være der.Men også at have jer piger her inde, hvad skulle jeg gøre uden jer???? Ja for i har været min støtte i den hårde tid jeg har været i gemmen med brystet og forholdet. Jeg er ked af mødet på fyn ikke blev til noget, men næste gang så vil jeg med!!!!!! Jeg vil så gerne møde dig, du virker bare til at være sådan en sød pige. Du skriver altid i mine indlæg med støttende eller rosene ord, tak!!!

nåååårh tak hvor er du sød..... Vi kan da vidst blive ved med at pive hele aftenen. hi hi. Ja det ER bare så godt at der ikke var noget... Puha altså.... Man ser lige lidt anderledes på det hele når man har frygtet at fejle noget der var så alvorligt. Man værdsætter tingene meget mere.

Ved altså slet ikke hvad jeg skal sige efter du skrev de søde ord til mig. Bliver helt rørt.

og ja du har ret. Hvad skulle vi alle dog gøre uden alle de dejlige kvinder herinde der altid støtter hinanden?

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

Åh hvor er det godt at høre!!! Så kan du næsten kun have haft en god dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.