Afklaring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

oo

jeg håber også du har fået et positivt...eller negativt???...svar på undersøgelsen  og at du ikke er fanget i polarstormen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ranarupta

michella80 skriver:

Jeg håber du får et rigtig dejligt svar med hjem så du kan slappe af igen

Enig enig enig! 

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

LAD OS HØRE FRA DIG.......!!!!???!!!!??!?!!    

Anmeld

2. februar 2010

MORJESPERSEN

Først en stor tak til jer alle sammen for jeres støttedene ord, de hjalp mig godt på vej her til morgen. jeg havde aftalt med manden vi skulle op sendest kl 5.30 da det tager lidt tid at få pigerne klar og jeg skulle jo også lige i bad nå men vi kommer så først op kl 6, så jeg er allerede der stresset, og jeg ved jo godt det er fordi jer er nevøs..... vi få afleveret pigerne en halv time sener end forventet og så går turen til Viborg. Heldigvis var vejne godt rydet og det snede ikke, så vi ankom lige 5min før jeg skulle ind til lægen, hvilket jeg hader at komme så sent nåde ikke lige at sunde mig 5min. Der kom en SSAog en sygeplejske og tog i mod mig, og viste mig ind i det rum hvor jeg skulle have scannet mit bryst. Der kom en rigtig sød læge ind,han scannede så begge bryster og forklarede i mens hvad han så og jeg stillede en masse spørsmål. Nå men han sagde så jeg havde nogle sunde og raske bryster det var arvæv og fedt. Det var en spis på det arvæv jeg kunne mærke, han sagde det var meget normalt at mine bryster ændre sig når man lige havde fået børn. Og han havde heldigvis kun oplevet 4 under 30 år få bryst kræft i hele hans liv som læge. Så jeg var bare så lettet og var lige ved at tude.... men dejligt at det ikke var noget. Vi skulle have været på date i gågaden men de havde jo lovet snestorm så vi kørte hjem og hentede pigerne i Dp og købte ind til torsk i fad.... som manden lavde til os, og hold da op det blev godt, pigerne guffede det bare i sig som havde de ikke smagt andet, det kan varmt anbefalse. Nu er pigerne lige blevet puttet, så de sider oppe i deres seng og hygger dem en halv times tid inden der er helt ro, og så skal vi se en film som vi har lejet og måske et kys eller to og lidt til Ja i dag der vi kørte der ned fik vi en rigtig god snak bla. om vores sex liv, og det var enda manden der lage ud han syndes at vi skulle bare springe ud i det selvom lysten ikke var så stor for den skulle nok komme med tiden. Jeg blev meget overrsket over hans udmeldning men også super glad... så hvem ved om pigerne ikke snart skal have en lillebror eller lillesøster

Og så var jeg lige ned og blive klippet på mandens regning, han syndes jeg skulle føle mig lækker igen så nu er jeg kort hårdet igen..

Tak for jeres støtte, det kan jeg ikke sige for mange gange

Et knus til jer allesammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Åhhh hvor godt at det ikke var noget 

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Årh, hvor lyder det bare som en dejlig dag, selvom den startede med stress og knude i maven. 

Jeg sidder og vræler lidt  - har tænkt på dig en hel del og er bare så glad på dine/jeres vegne! 

Karina

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Det ser i øvrigt vildt lækkert ud - jeres mad. Er det en opskrift, din mand har lyst til at dele ud af?

Anmeld

2. februar 2010

MORJESPERSEN

Ranarupta skriver:

Det ser i øvrigt vildt lækkert ud - jeres mad. Er det en opskrift, din mand har lyst til at dele ud af?

Tak for de rosene ord skal jeg sige fra ham og han vil gerne dele

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=205

Anmeld

2. februar 2010

MORJESPERSEN

Ranarupta skriver:

Årh, hvor lyder det bare som en dejlig dag, selvom den startede med stress og knude i maven. 

Jeg sidder og vræler lidt  - har tænkt på dig en hel del og er bare så glad på dine/jeres vegne! 

Karina

Tak Karina....

Puha syndes også det var hårdt da jeg lå og ventede på ham lægen skulle komme ind og scanne mig, der kom bare så mage tanker i gemmen mit hovde....

Jeg syndes det var vildt dejligt manden sendte mig til frisør til lidt forkældse, dejligt han kunne se jeg havde brug for det.

sender dig lige en kæmpe krammer

Anmeld

2. februar 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Åhhh hvor godt at det ikke var noget 

Tak og ja jeg er bare så lettet, nu kan jeg igen nyde hverdagen og se frem til på lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.