saxi skriver:
Har først fået tid d.2.marts.. Der er jeg knap 14uger henne.. Ventetiden er bare så lang..!!
Men hvor er jeg altså glad på dine vegne, over at du endelig har en lille dims mere.. Som helt sikkert bliver derinde indtil den SKAL ud..
Hva siger din datter til at skal være storesøster?
Idun var sønderknust MEGET MEGET længe, da vi mistede spunken. Derfor ved hun INTET før NF.
Jeg glæder mig som en SINDSYG; til alt forhåbentligt er godt til NF og jeg kan hente hende fra børnehaven og ikke fortælle hende, hvad vi skal.
Derefter køre hende til Build a Bear på Ro's torv, for jeg har for læææææænge siden lovet hende, at når hun engang skulle være storesøster, skulle hun få lov til at lave en storesøster bamse. Hun snakker om det hvergang vi går forbi butikken
Og også på alle andre tidspunkter. At når jeg skal have en lillebror eller lillesøster, så skla jeg lave en bamse og blabal. Så hvis vi tager hende derind, så ved hun præcis hvad klokken er slået
- Jeg HÅBER det går sådan. Det trænger jeg til.
Men Idun kommer til at tage så godt imod det. Hun er VILD med små og snakker HVERGANG om, når hun ser en gravid eller en baby: Se mor, det er ligesom en lillesøster eller lillebror... Eller naiii, der er godtnok en baby i den der mave, hva mor!!!
Så hun bliver glad.
Det SKAL bare gå godt til NF.
Anmeld