Det var altså dejligt. Jeg er så super glad for min hf ordning altså. Det er så skønt og jm'erne er så søde!!... Jeg havde fået en tid til at snakke, selvom det er for tidlig til selve jm undersøgelser og sådan, men fordi hun vil passe på mig og snakke med mig. Det var rart.
Så jeg tog hjem til hende, for jeg syntes ikke der var nogen grund til at jeg skulle blive hjemme fra arbejde og hun skulle køre hjem til mig, når hun bor lige ved siden af mit arbejde. Så hun havde lavet frokost og jeg spiste frokost og snakkede sammen med hende og en JM studerende. 
Hun sagde at der er meget vi kan gøre for at jeg bliver tryg og at jeg vil altid kunne få flere scanninger og de vil komme forbi og lytte hjertelyd osv. hvis jeg får brug for det senere, med de ting jeg har været igennem. Det er bare så dejligt altså.
Jeg er bare så tryg og glad for min hjemmefødsels ordning og mine jm'er. Selvom jeg ikke har snakket så meget med Mie, som er den anden i mit område, men hende lærer jeg jo også at kende...
NU er jeg gået tidligt i seng, for jeg kan stadig ikke sove om natten, så jeg kan ikke stå eller gå mere idag. Jeg er helt færdig. Men så kan jeg måske sove i nat. Hvem ved.
Men altså - i morgen ringer jeg til svangreambulatioriet og rykker for min NF tid. Jeg vil rigtig gerne have tid den 16, i håb om at den er stor nok til at vi kan måle nf den dag. Ellers må jeg vente til den 17.
Men i hvertfald, så er det nu lidt mere end 2 uger til. GÅ SÅ HURTIGT TID!!!
Nå - nok for nu... Zzzz...
Anmeld