Så har jeg snakket med JM første gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var altså dejligt. Jeg er så super glad for min hf ordning altså. Det er så skønt og jm'erne er så søde!!... Jeg havde fået en tid til at snakke, selvom det er for tidlig til selve jm undersøgelser og sådan, men fordi hun vil passe på mig og snakke med mig. Det var rart.

Så jeg tog hjem til hende, for jeg syntes ikke der var nogen grund til at jeg skulle blive hjemme fra arbejde og hun skulle køre hjem til mig, når hun bor lige ved siden af mit arbejde. Så hun havde lavet frokost og jeg spiste frokost og snakkede sammen med hende og en JM studerende.

Hun sagde at der er meget vi kan gøre for at jeg bliver tryg og at jeg vil altid kunne få flere scanninger og de vil komme forbi og lytte hjertelyd osv. hvis jeg får brug for det senere, med de ting jeg har været igennem. Det er bare så dejligt altså.

Jeg er bare så tryg og glad for min hjemmefødsels ordning og mine jm'er. Selvom jeg ikke har snakket så meget med Mie, som er den anden i mit område, men hende lærer jeg jo også at kende...

NU er jeg gået tidligt i seng, for jeg kan stadig ikke sove om natten, så jeg kan ikke stå eller gå mere idag. Jeg er helt færdig. Men så kan jeg måske sove i nat. Hvem ved.

Men altså - i morgen ringer jeg til svangreambulatioriet og rykker for min NF tid. Jeg vil rigtig gerne have tid den 16, i håb om at den er stor nok til at vi kan måle nf den dag. Ellers må jeg vente til den 17.

Men i hvertfald, så er det nu lidt mere end 2 uger til. GÅ SÅ HURTIGT TID!!!

Nå - nok for nu... Zzzz...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

saxa

Zafir skriver:

Det var altså dejligt. Jeg er så super glad for min hf ordning altså. Det er så skønt og jm'erne er så søde!!... Jeg havde fået en tid til at snakke, selvom det er for tidlig til selve jm undersøgelser og sådan, men fordi hun vil passe på mig og snakke med mig. Det var rart.

Så jeg tog hjem til hende, for jeg syntes ikke der var nogen grund til at jeg skulle blive hjemme fra arbejde og hun skulle køre hjem til mig, når hun bor lige ved siden af mit arbejde. Så hun havde lavet frokost og jeg spiste frokost og snakkede sammen med hende og en JM studerende.

Hun sagde at der er meget vi kan gøre for at jeg bliver tryg og at jeg vil altid kunne få flere scanninger og de vil komme forbi og lytte hjertelyd osv. hvis jeg får brug for det senere, med de ting jeg har været igennem. Det er bare så dejligt altså.

Jeg er bare så tryg og glad for min hjemmefødsels ordning og mine jm'er. Selvom jeg ikke har snakket så meget med Mie, som er den anden i mit område, men hende lærer jeg jo også at kende...

NU er jeg gået tidligt i seng, for jeg kan stadig ikke sove om natten, så jeg kan ikke stå eller gå mere idag. Jeg er helt færdig. Men så kan jeg måske sove i nat. Hvem ved.

Men altså - i morgen ringer jeg til svangreambulatioriet og rykker for min NF tid. Jeg vil rigtig gerne have tid den 16, i håb om at den er stor nok til at vi kan måle nf den dag. Ellers må jeg vente til den 17.

Men i hvertfald, så er det nu lidt mere end 2 uger til. GÅ SÅ HURTIGT TID!!!

Nå - nok for nu... Zzzz...

Ej... Hvor lyder det dejligt..Det lyder som en super sød Jm du har dig der..

(Mht. NF - så er jeg blevet vildt skuffet over der går så lang tid, før jeg skal ind.. )

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

hvor lyder det bare dejligt, søde!

Det betyder bare SÅ meget at man har en god jordemoder!

Sov rigtig dejligt, med din smukke lille spire trygt i mavsen!

Anmeld

1. februar 2010

oo

ih hvor er det dog positivt at du får sådanne kompetente jordmødre

ja og gå så dumme fjorten dage, nu vil vi allesammen gerne have lov til at råbe HURRAAAAAAA til Zafir uden hun tysser på os

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

Jeg er HELT enig med Tjuhl.... men jeg har nu altså den der gode mavefornemmelse

Måske har jeg ikke lige hørt efter i timen, men hvorfor er det vigtigt at få NF den 16. og ikke den 17???? I mine øjne er det jo kun 1 dag, og den gør jo ikke forskel uanset hvor langt du er... stort set...

Det lød lidt koldt kan jeg godt se, men jeg håbe du kender mig godt nok til at vide at det bare er et spørgsmål

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

saxi skriver:

Ej... Hvor lyder det dejligt..Det lyder som en super sød Jm du har dig der..

(Mht. NF - så er jeg blevet vildt skuffet over der går så lang tid, før jeg skal ind.. )

HVornår har du fået tid???...

Grunden til at jeg kommer ind så tidligt, det er jo pga min forhistorie... NOrmalt kommer man først ind i 12+x fordi der er man helt sikker på at den er stor nok ...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

hvor lyder det bare dejligt, søde!

Det betyder bare SÅ meget at man har en god jordemoder!

Sov rigtig dejligt, med din smukke lille spire trygt i mavsen!

Jeg har faktisk sovet godt. Med Idun... helt fra kl. 2130 til 720, kun vågen 2-3 gange. Men drømt en masse underligt, men det er jo hormoner og tankespind, der heldigvis ikke har holdt mig vågen i nat...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ih hvor er det dog positivt at du får sådanne kompetente jordmødre

ja og gå så dumme fjorten dage, nu vil vi allesammen gerne have lov til at råbe HURRAAAAAAA til Zafir uden hun tysser på os

I REALLY DO HOPE SO...

Drømte at man kunne se på NF at det var en dreng. HAHA. Men det ved jeg godt er alt for usikkert at se, når de er så små

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Ihh Zafir, hvor er det bare dejligt! 
Det giver sådan en ro, når man bliver taget seriøst og når man bliver passet godt på. Og det gør du.
Jeg håber, at denne gode oplevelse udvikler sig til mange flere. Det fortjener du!

Karina 20+3

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Jeg er HELT enig med Tjuhl.... men jeg har nu altså den der gode mavefornemmelse

Måske har jeg ikke lige hørt efter i timen, men hvorfor er det vigtigt at få NF den 16. og ikke den 17???? I mine øjne er det jo kun 1 dag, og den gør jo ikke forskel uanset hvor langt du er... stort set...

Det lød lidt koldt kan jeg godt se, men jeg håbe du kender mig godt nok til at vide at det bare er et spørgsmål

Grunden til at der kan være stor forskel på 1 dag, er at det er det ALLER tidligste man kan komme til NF 11+2, som jeg er den 16. Men HVIS hun nu har målt 1 mm forkert til min scanning her den anden dag, så dur det jo ikke. For så er den måske kun 11+1 også skal jeg tilbage.

Så jeg KÆMPER med mig selv om jeg skal vente til den 17. så jeg er mere sikker på ikke at blive sendt hjem igen... Mmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.