Jeg er mere end ualmindeligt imponeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Ida.

for at hun snart falder i søvn...

Her i huset findes der en regel, der ALDRIG må brydes; man snakker ikke om det, når det går GODT med børnenes søvn...for vupti så går det ren af helvede til

Men god kamp Katrine...jeg hepper på dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

JustAnotherName

håber det hjælper. Ellers må i vente et par dage og prøve igen

Næ nææh, sådan leger vi ikke. Vi giver IKKE op nu.
Hun er mindre end os, og vi kan og skal nok vinde denne kamp ....håber jeg!

Anmeld

1. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Vi har indimellem brugt det at vi bare har siddet i en stol ved siden af sengen. Liva har haft flere perioder hvor hun græd hvis vi gik, men sad vi ved siden af, uden at sige noget eller kigge på hende (ind imellem sad jeg bare med min bærbare imens ), så lagde hun sig meget hurtigere til at sove.
Så sådan har vi gjort fordi vi ikke gad fare op og ned af trappen 100 gange.... det er aldrig endt som en "dårlig vane" det har bare virket som om hun lige har haft brug for det nogle dage.

Håber hun snart falder i søvn 

Ja, det er en mulighed. Dén skriver jeg mig lige bag øret også 

Anmeld

1. februar 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Her i huset findes der en regel, der ALDRIG må brydes; man snakker ikke om det, når det går GODT med børnenes søvn...for vupti så går det ren af helvede til

Ja, det er skismer som om de kan MÆRKE at man siger noget om det. Og SÅ skal der laves ravage.
Det kan gå an nu, mens vi alligevel er oppe. Men jeg håber dæln-dunse ikke det fortsætter sådan hele natten igennem.
Hun er STÆDIG som bare fanden, og kan blive ved og ved og ved og....

Tak for heppene. De MÅ da hjælpe 

Anmeld

1. februar 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Næ nææh, sådan leger vi ikke. Vi giver IKKE op nu.
Hun er mindre end os, og vi kan og skal nok vinde denne kamp ....håber jeg!

Var nu heller ikke at give op jeg mente. VEd bare der er mange der venter et par dag før de så prøver det igen.

Anmeld

1. februar 2010

Vingummien

idamaria83 skriver:

Hehe undgår vi også herhjemme for så ender det galt eller rose hvis han spiser pænt osv

Anmeld

1. februar 2010

JustAnotherName

Suk.... Synes sgu efterhånden, at det er ved at trække tænder ud nu.
Hun er stædig som bare ......og hun græder endnu!! 

Anmeld

1. februar 2010

JustAnotherName

2 timer med gråd, hvor vi har givet sut og sagt godnat nu....

Skal man godt nok bare hænge i og blive ved ????

Anmeld

1. februar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

2 timer med gråd, hvor vi har givet sut og sagt godnat nu....

Skal man godt nok bare hænge i og blive ved ????

Puha sikke en aften du/i har haft... det trækker alser tænder ud når det skal være på den måde. Men der er håb forud, selvom man ikke kan se en end på det. Hun skal bare vænde sig til den nye rutine, det tager altid lidt tid i starten. Her flyttede pigene på eget værlse da de var ca 4mdr, der var ikke noget problem den gang. Men vi har da haft vores kampe her på de sidste fordi de ikke ville overgive dem. Jeg håber i finder en løsning, jeg har ingen. Her har vi sat pigerne senge op og ned af hinnanes, så sliper vi for de skriger, for så når de kommer i seng sætter de sig selv op med det samme og sider og snakker og leger, og efter 20-30 min bliver der ro og vi kan gå op og putte dem sovene under dynen. Men men men der er også aftener som din her, mest Laura, så sider jeg med hende til hun er faldet til ro, outter hende og siger godnat og går, hun begynder at græde, jeg venter nogle minuter og går så ind igen og nusser hende på kinden og smiler og siger godnat Laura og ud igen og så venter jeg lidt længre næste gang hvis hun bliver ved. Men den bog som Trine snakkede om, tror jeg der er guld vær, vil selv ned og købe den.

Håber snart din guldklump finder ro og over giver sig.

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

Klokken blev 23:30, så faldt hun om af udmattelse
...helt varm og svedig af at protestere, det lille pus. MEN DET LYKKEDES SGU!!

Tror vi får en del hårde aftener de kommende dage.
Nu ved hun jo godt, hvor det bærer henad, når hun bliver lagt i tremmesengen igen imorgen aften, men jeg tror bestemt, at hun vil brokke og beklage sig over det meget mere, end kun i aften. Hun er saft-susme stædig. Og hold op hvor hun skældte ud til sidst!

2½ time gik der med konstant gråd, så snart vi forlod soveværelset.

Men nu sover hun sødt I SIN EGEN SENG!
Og jeg tror at jeg vil liste mig ind under min dyne, og forsøge at nå, at få mig lidt søvn også, inden den næste etape, som jo evt. kan opstå i løbet af natten.

Tak for Jeres opmuntring, hepperi og ord til mig, mens det stod på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.