ønskebarn74 skriver:
Helt vildt!!! Hvordan går det med dig??
Tjah sådan stille og roligt vel, eller noget

Jeg er jo stadig alene (går ud fra det var noget af det du hentydede til

)
Ungernes far kommer godt nok forbi en gang imellem, men det er efterhånden længe siden nu, så det er fint...
Vi snakker udemærket sammen, og ungernes farmor har lige inviteret mig til fastelavn sammen alle ungerne på den side af familien, så det er bår' dæjli'

Jeg har svært ved at finde tid til de ting jeg gerne vil, som for eksempel at gøre rent hos enkemanden, for de der 100 kroner i timen, selvom det kun skulle være hver 14. dag...
Og lige idag har jeg lavet aftale med en mand om at jeg kan ride hans heste (måske senere flere heste) gratis, og kun for min fornøjelses skyld, og så han selv kan slippe for samme. Så nu skal jeg bare lige finde tid til det også, det optimale ville jo være 2 gange ugentligt, men det er liiiidt presset synes jeg. Heldigvis har han intet imod hvis jeg rider sent om aftenen, så jegkan måske gøre det efter ungerne er lagt i seng, og så få olde eller morfar til at kigge efter ungerne, og ellers har deres far sagt han gerne vil hjælpe hvis han kan.
Men nu skal jeg jo så lige møde hesten først

Og MON ikke det ville hjælpe skide meget på humøret hvis jeg kunne få redet lidt på fast basis igen

Nåh, så er jeg jo startet arbejde igen, her den 18. december. Det er et rigtig rart sted at være, men det gør jo selv sagt at min tid er endnu mere presset... jeg har ca. en ½ times transport til og fra arbejde, og det er i en institution, så jeg er meget afhængig af at min farmor kan hjælpe mig med ungerne, i form af aflevering og afhentning, på forskellige dage i ugen.
Desuden er mit bække ved at tage livet af mig. Det gør mindst lige så ondt nu, som det gjorde når det var værst mens jeg var gravid.... og nu er det altså over et år siden jeg fødte sidst....
Så jeg kan roligt meddele at jeg er træt af at min krop opfører sig som en nedslidt gammel hejre - jeg er altså kun 26 jo....
Men men, jeg må jo holde ud, og sidde ned når jeg kan, og så håbe jeg en dag vinder i lotto, så kan jeg måske starte op på en eller anden form for behandling, som så forhåbentlig kan afhjælpe problemet helt, ellers er jeg da bange for jeg sidder i rullestol som 50 årig

Nåh det blev en lang smøre sorry hehe... men jeg var egentlig lidt i tvivl om hvad du helt præcist spurgte ind til