Advarsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.563 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

ønskebørn74

Fik lige denne advarsel på facebook af en veninde der er lærer.. Ville lige dele med jer!!!

ATTENTION !!!!!!!!!!!! Ikke deltag i gruppen, der kører i øjeblikket på Facebook med titlen At blive en far eller mor var den største gave i mit liv" Dette er en gruppe oprettet af pædofile, hvis mål er at få adgang til dine billeder !!!!!! Please noter denne post til alle dine venner på Facebook.!!

fuck hvor jeg hader pædofile!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

mariamiss6

har du prøvet at søge efter denne gruppe???

det er nemlig en ud af 1 milliard HOAX's der kører på facebook.... gruppen eksisterer vidst slet ikke

men ja vi er dog enige om at hade pædofile

Anmeld

1. februar 2010

Vial

Hmm, lyder ikke godt! Jeg fik også en advarsel på facebook: Køb ikke skrabeæg, der er IKKE gevinst på nogle af dem! :-)

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

KaMa skriver:

Hmm, lyder ikke godt! Jeg fik også en advarsel på facebook: Køb ikke skrabeæg, der er IKKE gevinst på nogle af dem! :-)

Den er til gengæld god nok, jeg har testet.... Sådan noget skrammel... falsk reklame.... hader det shit

Anmeld

1. februar 2010

Helle30

Advarsel taget til efterretning. Tak!

Anmeld

1. februar 2010

Mussen2

ønskebarn74 skriver:

Fik lige denne advarsel på facebook af en veninde der er lærer.. Ville lige dele med jer!!!

ATTENTION !!!!!!!!!!!! Ikke deltag i gruppen, der kører i øjeblikket på Facebook med titlen At blive en far eller mor var den største gave i mit liv" Dette er en gruppe oprettet af pædofile, hvis mål er at få adgang til dine billeder !!!!!! Please noter denne post til alle dine venner på Facebook.!!

fuck hvor jeg hader pædofile!!!!

Hmm, altså!

Flot profil billede, hvordan er det lavet?

Anmeld

1. februar 2010

ønskebørn74

Muttien skriver:

Hmm, altså!

Flot profil billede, hvordan er det lavet?

Takker... Det er et af Celine Dions billeder fra en bog hun har udgivet.. Er vild med dem...

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

ønskebarn74 skriver:

Takker... Det er et af Celine Dions billeder fra en bog hun har udgivet.. Er vild med dem...

har hun udgivet en bog med billeder i???

Anmeld

1. februar 2010

Vial

Det ligner et Anne Geddes (staves?) billede. Prøv at google navnet og se nogle skønne babybilleder :-)

Anmeld

1. februar 2010

oo

guuuud! jeg var sikker på det var anne geddes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.