Vejer for lidt - evt defekt moderkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.595 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Arrh fuck! Var til jordmoder i dag og det ser ud som om vores lille mand er for lille... meget måske endda... 5 uger ifølge tabellen... Jordmoderen mente at det kunne være fordi der ikke er ordentligt flow i min moderkage, eller fordi han måske bare er lille rent genetisk.

Vi skal til en akut scanning i morgen kl 14 og chekke om alt er ok, så kryds fingre for os og vores lille fine søn, som ellers sparker noget så fint.

Nogen som har erfaring med en defekt moderkage som måske vil dele deres historie? Kan ikke rigtigt finde ud af hvad de kan gøre - hvis han ikke får mad derinde så skal han vel ud?

Kh

en meget meget bekymret

Rosa (28+1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

MetteT

Rosa skriver:

Arrh fuck! Var til jordmoder i dag og det ser ud som om vores lille mand er for lille... meget måske endda... 5 uger ifølge tabellen... Jordmoderen mente at det kunne være fordi der ikke er ordentligt flow i min moderkage, eller fordi han måske bare er lille rent genetisk.

Vi skal til en akut scanning i morgen kl 14 og chekke om alt er ok, så kryds fingre for os og vores lille fine søn, som ellers sparker noget så fint.

Nogen som har erfaring med en defekt moderkage som måske vil dele deres historie? Kan ikke rigtigt finde ud af hvad de kan gøre - hvis han ikke får mad derinde så skal han vel ud?

Kh

en meget meget bekymret

Rosa (28+1)

Åh søde...

Jeg ved desværre ikke noget om en defekt moderkage... Men vil bare sige at jeg krydser alt hva der krydses kan for jer..

Knus Mette

Anmeld

1. februar 2010

Vial

Nej, en kedelig melding at få

Håber, at det hele løser sig, og han kan blive færdigbagt derinde.

Jeg tænker lige højt: Nogle gange går de så galt i byen, når de vurderer vægt - ihvert fald når man kommer længere hen.

Kunne I være så heldige, at det bare var knold og tot, der har vurderet størrelsen i dag?

Er det et skøn - eller en helt korrekt måling?

Håber det bedste og krydser fingre for jer.

Anmeld

1. februar 2010

Bavianis

Puha - sikke en bekymring at have! Jeg håber KaMa's teori holder stik!

Held og lykke i morgen!

Kh Susanne

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Takker. Er bare helt færdig - har virkelig tudet igennem og er nu beordret sengeliggende da jeg muligvis også stadig har blærebetændelse

Hvor blev det hele bare alvorligt pludselig...

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

Håber det bedste for jer 

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Nej, en kedelig melding at få

Håber, at det hele løser sig, og han kan blive færdigbagt derinde.

Jeg tænker lige højt: Nogle gange går de så galt i byen, når de vurderer vægt - ihvert fald når man kommer længere hen.

Kunne I være så heldige, at det bare var knold og tot, der har vurderet størrelsen i dag?

Er det et skøn - eller en helt korrekt måling?

Håber det bedste og krydser fingre for jer.

Det er et skøn - men hun skønnede  min livmoder 5 uger for lille i fht gennemsnittet - det er jo noget af en fejlvurdering hvis alt er ok...

Anmeld

1. februar 2010

Lillefe

Rosa skriver:

Kh

en meget meget bekymret

Rosa (28+1)

Krydser fingre herfra også!

Anmeld

1. februar 2010

Diana...

Ej Søde Monica 

Det jeg ked af at høre. Jeg  alt for at han bare er lille lige som sin mor og at alt er som det skal være. 

Du må endelig sige til hvis du har brug for at snakke eller lidt selvskab ja hvad ved jeg du siger bare til.

KÆMPE KNUS Fra Diana og Lucas

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

kender desværre ikke noget til det...gav jordmoderen jer ikke mere besked om hvad der evt. sku ske?

krydser virkelig fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.