Trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Hun burde uden tvivl selv betale hele portoen ellers skulle hun forinden ha bedt dig om at vente med at sende varen!

Hun siger hun aldrig har modtaget en seddel om at pakken kunne afhentes.... det kan jeg jo ikke vide om er sandt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Hun siger hun aldrig har modtaget en seddel om at pakken kunne afhentes.... det kan jeg jo ikke vide om er sandt.

nej der kan vel være sket en fejl...eller hun kan ha smidt den ud med reklamerne ved en fejl

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

nutche skriver:

nej der kan vel være sket en fejl...eller hun kan ha smidt den ud med reklamerne ved en fejl

Ja sådan noget

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Ja sådan noget

jeg opdagede lige en væsentlig ting idag. det er ikke nok at modtager betaler porto.... man skal huske at der også skal fx. en "bobbel kuvert" til....som idag kostede 8,50.... for ved de små ting som jeg sender....ja så gør det en stor forskel.

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

nutche skriver:

jeg opdagede lige en væsentlig ting idag. det er ikke nok at modtager betaler porto.... man skal huske at der også skal fx. en "bobbel kuvert" til....som idag kostede 8,50.... for ved de små ting som jeg sender....ja så gør det en stor forskel.

Ja det er rigtig... som regel er det kun tøj jeg sælger og så bliver det pakket i en pose og kuvert eller bare i en pose og det er noget jeg har derhjemme.... ellers bruger jeg måske en papkasse som jeg har fra et eller andet... hvis jeg skal ud og købe noget det kan afsendes i skal køber betale, men det er dog ikke sket endnu

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Ja det er rigtig... som regel er det kun tøj jeg sælger og så bliver det pakket i en pose og kuvert eller bare i en pose og det er noget jeg har derhjemme.... ellers bruger jeg måske en papkasse som jeg har fra et eller andet... hvis jeg skal ud og købe noget det kan afsendes i skal køber betale, men det er dog ikke sket endnu

jeg er først lige begyndt at handle på nettet...og det har desværre kostet mig en del i emballage efterhånden....men jeg lærer det nok 

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

nutche skriver:

jeg er først lige begyndt at handle på nettet...og det har desværre kostet mig en del i emballage efterhånden....men jeg lærer det nok 

Hehe

Det kan blive en helt god skilling man kan tjene ind imellem...
I dec. fik jeg da solgt for 900kr... det er da helt rart med lidt ekstra lommepenge... at jeg så som regel bruger alle penge på trendsales igen er en anden historie  

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Hehe

Det kan blive en helt god skilling man kan tjene ind imellem...
I dec. fik jeg da solgt for 900kr... det er da helt rart med lidt ekstra lommepenge... at jeg så som regel bruger alle penge på trendsales igen er en anden historie  

tror jeg har solgt for 75 hvor jeg så måtte punge omkring de 20 ud til ekstra omkostninger

Anmeld

1. februar 2010

anna-jonas

Hun skal betale hele porto...............husk at tage billeder af returpakken, så du har beviser. Jeg har selv lige været i en grim sag, hvor sælger havde sendt en pakke uden porto, selvom jeg havde betalt det...............så jeg blev opkrævet x2 porto + bøde fra postdk. Der måtte TS-support ind over, og lukke sælges konto, indtil hun havde betalt mig tilbage................men jeg havde billeder til at dokumentere hele sagen.

Det er så træls.............

Anmeld

1. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Lyder mærkeligt! Men hvorfor har hun så ikke rykket dig for pakken? Der går vel en uge fra den ender på posthuset og til den returneres.  Men man tror jo altid først det bedste om folk....

Lidt en svær situation, men så må det rigtige jo nok være, som du før skrev, at slå halv skade om anden omgang porto....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.