Trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

TbCp

Jeg har solgt en vare på trendsales, den er nu kommet tilbage med stempel om at den ikke var blevet afhentet på posthuset.
Nu vil hende der har købt varen af mig gerne have at jeg sender den igen, kan jeg ikke godt tillade mig at bede om halvdelen af portoen?
Jeg har jo allerede betalt porto en gang og jeg kan vel ikke stå til ansvar for at hun ikke henter sin pakke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

FruPudderkvast

TbCp skriver:

Jeg har solgt en vare på trendsales, den er nu kommet tilbage med stempel om at den ikke var blevet afhentet på posthuset.
Nu vil hende der har købt varen af mig gerne have at jeg sender den igen, kan jeg ikke godt tillade mig at bede om halvdelen af portoen?
Jeg har jo allerede betalt porto en gang og jeg kan vel ikke stå til ansvar for at hun ikke henter sin pakke. 

Jeg ville bestemt bede hende om at betale hele portoen.. Du skal da ikke betale for at hun ikke henter sin pakke!

Anmeld

1. februar 2010

engel24

TbCp skriver:

ja det synes jeg med sikkerhed du kan 

Anmeld

1. februar 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg ville være så fræk at sige hun skulle betale fuld porto. Du har jo betalt den en gang.

Anmeld

1. februar 2010

merichs

Jeg ville godt nok også mene at hun skal betale det fulde beløb til portoen....

Anmeld

1. februar 2010

tumle81

Jeg ville også bede om fuld porto. Det er vel hendes egen fejl at hun ikke afhenter sin pakke på posthuset...

Mvh Kathrina, også ivrig bruger af ts :-)

Anmeld

1. februar 2010

Janep

jeg ville også bede hende om at betale hele portoen.
det er jo hendes egen fejl at hun ikke har fået den hentet

Anmeld

1. februar 2010

Morsnarttil2?

Kan kun sige som de andre skriver, at jeg ville også bede hende betale ny porto. Hun skal da ikke bruge penge & tid på at hun ikke får den afhentet..

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

Jeg tror jeg viser mig fra min søde side og betaler halvdelen af portoen...
Men tak for jeres svar, ville bare lige være sikker på at jeg kunne tillade mig det  

Anmeld

1. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hun burde uden tvivl selv betale hele portoen ellers skulle hun forinden ha bedt dig om at vente med at sende varen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.