1000 tak for alle jeres svar.
Jeg skrev netop også her inde og spurgte fordi jeg ikke kender reglerne, men synes også jeg har hørt at man har pligt til at melde det.
Det er netop også det med den 2 årige, som ikke bor hos sin mor mere. Jeg ved ikke hvorfor, men det har statsamtet bestemt der ikke er det bedst for barnet. Det må vel også sige lidt om hvordan moren er.(?)
Jeg ville også synes at det er en form for børnemishandling, selv om det måske ikke sket ofte, men bare det at det er sket, det er nok for mig.
Jeg har prøvet at tage snakken med min veninde, dagen efter jeg så hende slå den 8 årige, hjemme hos mig. Jeg fortalte hende at det ville jeg IKKE have at hun gjorde i mit hjem. Men snakken blev ikke ret lang om det, for vi er helt modsatte hvad der gælder børneopdragelse. Hun holder på at børn ikke tager skade af det engang i mellem. Hun sagde at hun ville have velopdragede børn. Men jeg synes det er den forkerte måde at opdrage sine børn på.
Jeg er ikke sikker på at den 8 årlige er understimuleret, det kan også være at hun er syg, det må jeg indrømme at jeg ikke ved noget om. Synes bare at et barn på 8 år, burde kunne skrive sit navn, selv tage tøj på og lyne jakken. (men det kan godt være at det er mig der har draget forhastede konklutioner på det punkt)
Jeg vil netop melde hende for barnets skyld, alle børn fortjener det bedste også selv om det måske ikke altid er deres mor.:'( Jeg vil gøre det fordi jeg synes det er synd for barnet. Så jeg må prøve at ringe rundt i dag og høre hvordan jeg skal forholde mig på min kommune.
Endnu engang 1000 tak for jeres svar.
Anmeld