Indlæg om sygdom og kost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

rodtop

Pernilleh skriver:

Tak for detVi var ved lægen så sent som i går,hvor han havde over 40 i feber,og det var samme besked...vent på foråret...så vi veeenter

Vi begyndte at give ham Bio-strath dråber for en lille måned siden. (fik det anbefalet af flere bekendte) Det er et rent naturprodukt som kan fås i helsekostbutikker eller i matas. Det skulle give immunforsvaret et boost. Han har nu været i vuggestue 1,5 uge UDEN sygdom (på nær den obligatoriske snotnæse) Om det er tilfældigt eller det rent faktisk virker skal jeg ikke gøre mig klog på, men vi syntes det var et forsøg værd da vi jo har rendt til læge konstant uden resultat. Nu fortsætter vi ihvertfald med det. Du kan jo undersøge det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Tak for råddet,jeg kender godt Bio strath,tager det selv og har skam også overvejet om han skal have det.Det hjælper kanon godt på mig,men jeg synes bare han er for lille til at skulle begynde på sådan noget.Jeg vil helst at hans immunforsvar selv kan,hvis du forstår

Nu er foråret heldigvis på vej,og de værste tænder er ved at være overstået,men tror nu nok at jeg begynder på det,hvis det ikke bliver bedre de næste par måneder.

Anmeld

9. marts 2010

ML

Det lyder lidt hårdt med sygdom hver uge. Men vores dreng startede også i løbet af foråret, så det er måske lettere fordi de er mere ude og der generelt ikke er så meget sygdom. Men det kan man jo ikke planlægge en vuggestuestart efter.

Nu opretter du selv et indlæg om kost og sygdom og så tænker jeg straks på om han får nok vitaminer... Specielt D-vitamin har vi jo alle ekstra brug for her om vinteren/foråret hvor deporterne er lave. Grøntsager, både friske og kogte, i forskellige farver, er vigtige for at udvikle et stærkt immunforsvar. Men det er du sikkert også opmærksom på, ville bare lige reklamere lidt for d-vitamin tilskud

Håber på snartligt forår og mindre sygdom hos jer!

Anmeld

9. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
ML skriver:

Det lyder lidt hårdt med sygdom hver uge. Men vores dreng startede også i løbet af foråret, så det er måske lettere fordi de er mere ude og der generelt ikke er så meget sygdom. Men det kan man jo ikke planlægge en vuggestuestart efter.

Nu opretter du selv et indlæg om kost og sygdom og så tænker jeg straks på om han får nok vitaminer... Specielt D-vitamin har vi jo alle ekstra brug for her om vinteren/foråret hvor deporterne er lave. Grøntsager, både friske og kogte, i forskellige farver, er vigtige for at udvikle et stærkt immunforsvar. Men det er du sikkert også opmærksom på, ville bare lige reklamere lidt for d-vitamin tilskud

Håber på snartligt forår og mindre sygdom hos jer!

Jo,mange tak

Jeg er skam meget opmærksom på grøntsagerne,og han spiser dem også pænt(som regel).Jeg var vegetar i 20 år før jeg blev gravid,så grøntsager er der nok af her i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.