hvilke ammeindlæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

okay, det er belastende

Ja tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Bondepigen

Jeg er en af dem der er lidt tilbageholdende med naboerne... Ja ok, jeg har socialfobi, men det er ikke kun det... Jeg har oplevet at have naboer som kom rendende i tide og utide... og man ved jo aldrig, hvad om ens naboer er af den ene eller den anden slags.

Tror jeg ville have det anderledes, hvis jeg boede i hus i et villakvarter... Der arrangeres jo tit nabokomsammen, og så kan man lidt bedre (uforpligtende) lære hinanden at kende, så man ligesom finder ud af om de er af den ene eller den anden slags...inden man begynder at se dem privat...

Men vi har haft 5 forskellige naboer her hvor vi bor nu... Og vi har da hilst på hinanden og sådan, men det er osse det... undt. et par.... dem fandt vi ud af en dag, at vi klingede rigtig godt med, og selv om de er flyttet er vi stadig venner...

Men jeg passer meget på med hvem jeg lukker ind i mit liv... Jeg ved jo ikke om de klistrer..

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

Vi har slet ikke noget at gøre med vores naboer, en enkelt kom over og bød os velkommen da vi flyttede ind og to andre hilser vi på og mænnerne snakker ind imellem lidt om biler og jeg kan godt tage en snak med genbodamen da hun også er dagplejer.
Vores to naboer + genbo er en hel del ældre end os selv, nok mere på vores forældres alder.
Til gengæld bor der et ungt par skråt overfor os på vores alder, men de holder sig meget for sig selv ligesom os.

Jeg har det fint nok med at vi ikke har noget med nogen af dem, det har jeg slet ikke behov for.... det at vi hilser på hinanden er rigeligt for mig. Måske fordi vi er bymennesker

TINA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.