hvilke ammeindlæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Milka

dette kommer til at handle om min nabo, og da jeg ved hun ikke ammer vil hun nok ikke vælge at klikke ind på dette indlæg, hvis hun da overhovedet er på baby. man ved aldrig!

nå, min nabo. da jeg flyttede ind her hørte jeg godt at jeg ville bo dør om dør med en pige der ligesom jeg er alenemor – hun har en dreng på 6 måneder. hun har, også som jeg, kørt en faderskabssag (vi havde sågar samme sagsbehandler). og jeg tænkte jo med det samme: fedt!, så kan vi få et godt naboskab og hjælpe hinanden. i ved, lige se efter ungerne mens man er nede i vaskekælderen eller whatever. vi er jo ligesom ret meget i samme båd!

men ... sådan er hun bare ikke! jeg har haft meget, meget lidt kontakt med hende i det halve år jeg har været her. sådan lige hej og lidt snak i opgangen, men aldrig mere end det. jeg har lagt op til at vi kunne drikke en kop kaffe sammen en dag, men det er ikke blevet til noget.

jeg ved ikke helt hvorfor jeg skriver dette ... jo, fordi hun fortalte mig forleden at hun flytter ud snart. og så kommer jeg jo også til at tænke på det helt suveræne naboskab jeg havde med min underbo i korsør, line, som bare var en kæmpe støtte i tiden op til og efter min fødsel, og som i dag er en af mine gode venner

jeg tror at det måske bare er sådan i storbyen – man kommer ikke kun ikke hinanden ved, og man kender bare slet ikke sine naboer ...

nu skal jeg i den grad ud og have ammeindlæg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Vingummien

Jeg tror også det er forskelligt fra perosn til person. Jeg er ikke den der sådan snakker med mine naboer, da det hurtig kan køre helt ud hvis man bliver uenige om noget og sådan er jeg bare.

Men når man så endelig finder en man bare klinger med så er det da super fedt. Og nu er du jo vantil at have en du bare kan snakke med, så tænker du nok også mere over det da du savner det.

Men er lidt sjovt i ikke er kommet lidt bedre i hak med alt det i har ens.

Men måske dem der flytter índ i stedet er nogle der vil snakke mere

Anmeld

31. januar 2010

Milka

suanne85 skriver:

Jeg tror også det er forskelligt fra perosn til person. Jeg er ikke den der sådan snakker med mine naboer, da det hurtig kan køre helt ud hvis man bliver uenige om noget og sådan er jeg bare.

Men når man så endelig finder en man bare klinger med så er det da super fedt. Og nu er du jo vantil at have en du bare kan snakke med, så tænker du nok også mere over det da du savner det.

Men er lidt sjovt i ikke er kommet lidt bedre i hak med alt det i har ens.

Men måske dem der flytter índ i stedet er nogle der vil snakke mere

misforstå mig ikke, jeg er ikke sådan en der render folk på dørene jeg tror nok bare jeg synes at vi kunne have prøvet at snakke lidt mere sammen...

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

misforstå mig ikke, jeg er ikke sådan en der render folk på dørene jeg tror nok bare jeg synes at vi kunne have prøvet at snakke lidt mere sammen...

Nårh nej hehe. Sådan  forstod jeg den heller ikke

Ang det, så har vi sådan nogle underboer

Anmeld

31. januar 2010

Milka

suanne85 skriver:

Nårh nej hehe. Sådan  forstod jeg den heller ikke

Ang det, så har vi sådan nogle underboer

der render jer på døren?

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

der render jer på døren?

Ja tak. De har fundet ud af at Frank er com nørd og har haft it firma, så de kommer rendende hver gang der er noget med deres com. Og hade advaret ham, men han sagde at det vil de da ikke gøre da han havde hjulpet dem engang, men jeg fik ret. Og er på de mest mærkeligste tidspunkter de kommer.

Anmeld

31. januar 2010

Vinker

det var da nok den bedste overskrift

Her hvor vi bor (på en lukket villalomme) har vi det suuuper godt med naboerne. Bedre end jeg nogensinde har turdet drømme eller håbe på. Vi går og tænker at dette hus måske blir for småt for os med årene (altså ikke fordi vi regner med at blive store og fede, men fordi vi jo nok ska ha mere end et barn....) og vi er ikke i tvivl om at vi skal bygge ud fremfor at flytte. Både fordi vi er glade for huset og beliggenheden, men bestemt også fordi vi ikke vil af med vores skønne naboer!

Rikke & Niklas Emil 25.09.2008

Anmeld

31. januar 2010

Milka

suanne85 skriver:

Ja tak. De har fundet ud af at Frank er com nørd og har haft it firma, så de kommer rendende hver gang der er noget med deres com. Og hade advaret ham, men han sagde at det vil de da ikke gøre da han havde hjulpet dem engang, men jeg fik ret. Og er på de mest mærkeligste tidspunkter de kommer.

okay, det er belastende

Anmeld

31. januar 2010

Milka

Vinker skriver:

det var da nok den bedste overskrift

Her hvor vi bor (på en lukket villalomme) har vi det suuuper godt med naboerne. Bedre end jeg nogensinde har turdet drømme eller håbe på. Vi går og tænker at dette hus måske blir for småt for os med årene (altså ikke fordi vi regner med at blive store og fede, men fordi vi jo nok ska ha mere end et barn....) og vi er ikke i tvivl om at vi skal bygge ud fremfor at flytte. Både fordi vi er glade for huset og beliggenheden, men bestemt også fordi vi ikke vil af med vores skønne naboer!

i er heldige – godt naboskab er guld værd!

Anmeld

31. januar 2010

Vinker

Milka skriver:

i er heldige – godt naboskab er guld værd!

Vi føler os også heldige! Der hvor mine forældre bor (et lille landsby samfund) har de et helt unikt forhold og det er der jeg er vokset op ude så jeg har været vant til at man kender sine naboer rigtig godt og ofte ses med dem.... Og så ender vi selv et godt sted

det bedste ved vores naboer er at vi er så forskellige, men så længe vi alle kan lide en (eller flere) kolde bajere eller en god flaske vin på en varm sommerdag ja så flokkes vi på ølbænken og ender nogen gange med at grille sammen - Dét er helt sikkert guld værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.