Vi kan da ikke have en weekend uden billeder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Henri84

Frederic's moar skriver:

det er da kanon det hvor han hænger på hovedet...

De er alle gode.. Siger du virkelig han har tabt sig, syntes han ser dejlig sund ud i forhold til et stykke tid siden.

Denne weekend og også stået i total hygge og afslapning, han har jo sovet fra 18.45/19.00- og til 9 næste morgen uden én lyd..

Vi ser frem til uge hvor farmand afl og jeg henter, da jeg har fri kl 15 i denne uge.. Og tirsdag er det min tur at tage med til gymnastik..

Ja han har tabt sig... Men ikke alt det han havde nået at tage på heldigvis
Sys han er lige tilpas lige for tiden...
Her står ugen nok desværre på flere hjemmedage Han har MØB nu på 5. døgn og reagerer slet ikke på behandling, selvom det han får burde tage de fleste bakterier Så i morgen må turen gå til ørelægen i Vejle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

MorTilGustav

Har fejret Gustavs 3 mdr fødselsdag med en veninde lørdag   Gammeldaws æblekage og cola
Den lyserøde trøje er en jeg selv havde som baby

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2010

Sebastians Mor

Frederic's moar skriver:

ej, hvor ser en godt ud i det fine tøj...

Og en fligtig hjælper i stalden også...

Ja jhan er en god hjælper.

Anmeld

31. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Henri84 skriver:

Ja han har tabt sig... Men ikke alt det han havde nået at tage på heldigvis
Sys han er lige tilpas lige for tiden...
Her står ugen nok desværre på flere hjemmedage Han har MØB nu på 5. døgn og reagerer slet ikke på behandling, selvom det han får burde tage de fleste bakterier Så i morgen må turen gå til ørelægen i Vejle...

Har du mulighed for at blive hjemme? ej hvor er det træls alligevel.

Frederic ved ikke hvad mellemørebetændelse er, 7-9-13 så det håber vi fortsætter. Kan det ikke gå videre som virus?

Vi har haft en madnægter idag. Lidt skovbær yoghurt til morgen, 1 firkant (1½*1½ cm) med smørost til middag, 2 pasta skruer og 5 små stykker kalkun ( skåret ud i tern som ved rugbrød).

Ikke engang et bæger fløde yoghurt til dessert ville han have . Hvis han har drukket 250 ml idag er det højt sat. Hadder når han gør det,  

Anmeld

31. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Cecilia84 skriver:

Har fejret Gustavs 3 mdr fødselsdag med en veninde lørdag   Gammeldaws æblekage og cola
Den lyserøde trøje er en jeg selv havde som baby

sikke et dejlig ansigt han har, han ligner en mild dreng... Og tillykke med de 3 mdr..

Anmeld

31. januar 2010

Henri84

Frederic's moar skriver:

Har du mulighed for at blive hjemme? ej hvor er det træls alligevel.

Frederic ved ikke hvad mellemørebetændelse er, 7-9-13 så det håber vi fortsætter. Kan det ikke gå videre som virus?

Vi har haft en madnægter idag. Lidt skovbær yoghurt til morgen, 1 firkant (1½*1½ cm) med smørost til middag, 2 pasta skruer og 5 små stykker kalkun ( skåret ud i tern som ved rugbrød).

Ikke engang et bæger fløde yoghurt til dessert ville han have . Hvis han har drukket 250 ml idag er det højt sat. Hadder når han gør det,  

Ja det er træls... Med hensyn til at have ham hjemme så har jeg jo desværre ikke rigtig noget valg Når han er vågen og ked fordi han har ondt 4-5 timer om natten kan jeg jo ikke sende ham i dp
I sidste uge var farmand hjemme med ham mandag fordi han blev ved med at få slemme astma anfald, tirsdag var han afsted i 4 timer bare, og fik jo så MØB om aftenen, så jeg har haft ham hjemme fra onsdag-fredag og nu igen i morgen... Når det varer længere end 2-3 dage er det som hovedregel bakterier der er skyld i betændelsen, det flyder også ud af øret med tykt gult snask
Åhh ja de mad dage har vi også, vi har lige haft 3 af dem i streg, men det har nok været pga. øret denne gang... Det er så træls, især når man har et barn som har brug for kalorierne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.