Frederic's moar skriver:
Har du mulighed for at blive hjemme? ej hvor er det træls alligevel.
Frederic ved ikke hvad mellemørebetændelse er, 7-9-13 så det håber vi fortsætter. Kan det ikke gå videre som virus?
Vi har haft en madnægter idag.
Lidt skovbær yoghurt til morgen, 1 firkant (1½*1½ cm) med smørost til middag, 2 pasta skruer og 5 små stykker kalkun ( skåret ud i tern som ved rugbrød).
Ikke engang et bæger fløde yoghurt til dessert ville han have . Hvis han har drukket 250 ml idag er det højt sat. Hadder når han gør det,

Ja det er træls... Med hensyn til at have ham hjemme så har jeg jo desværre ikke rigtig noget valg

Når han er vågen og ked fordi han har ondt 4-5 timer om natten kan jeg jo ikke sende ham i dp

I sidste uge var farmand hjemme med ham mandag fordi han blev ved med at få slemme astma anfald, tirsdag var han afsted i 4 timer bare, og fik jo så MØB om aftenen, så jeg har haft ham hjemme fra onsdag-fredag og nu igen i morgen... Når det varer længere end 2-3 dage er det som hovedregel bakterier der er skyld i betændelsen, det flyder også ud af øret med tykt gult snask

Åhh ja de mad dage har vi også, vi har lige haft 3 af dem i streg, men det har nok været pga. øret denne gang... Det er så træls, især når man har et barn som har brug for kalorierne...
Anmeld