Vi kan da ikke have en weekend uden billeder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
35 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Så kom frisk mødre og fædre

Håber I har haft en god weekend, nu hvor den går mod enden..

Her har vi alle i weekend sovet længe, inkl Frederic - som har taget 14 timer uden én lyd, de sidste 2 nætter... Og ellers har vi hygget alle 3, nydt ikke at skulle nogen steder...

Lige nu sover han ude på altan'en og regner med vi skal ud at lege i sne...

1. Se, jeg er næsten lige så høj som far.. Når jeg står på puslebord. (taget i formiddags)

2. Far prøver ihærdigt at give mig tøj på, er lidt svært når jeg er smurt ind i crem fra top til tå.

3. Lørdag, sådan hygger vi altid når jeg lige er vågnet - mor siger jeg er en puttefiz.

4. Lørdag, sidder lige på min stol i mit værelse. Med en atrap mobil jeg sidste år fik charmet mig til...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

CarinaSB

det her er taget lige inden vi skulle hjem fra sygehuset igår

Noah 01-08-09 

Anmeld

31. januar 2010

Noah 01-08-09 

hvor er han dejli...

Har fulgt med på sidelinjen, dejlig det gik godt.

Hvor lang tid skal han være i gips? og noget med skinner til han er 4 år? For at holde den på plads...

Frederic har også haft 'nål' i hovedet og endda i samme side... Der var han 9 uger gammel og det er først nu han har normal hår der igen....

Anmeld

31. januar 2010

CarinaSB

Frederic's moar skriver:

hvor er han dejli...

Hvor lang tid skal han være i gips? og noget med skinner til han er 4 år? For at holde den på plads...

Ja det gik rigtig godt .. Han kunne dog ikk holdes smertefri den første nat .. så han kom på intensiv og fik flydene morfin .. Han skal være i gips til d 26/2 .. (4 uger) Ja han skal have en skinne han skal sove med til han bliver 4 da foden først sidder rigtig "fast" der ..

Noah 01-08-09 

Anmeld

31. januar 2010

CarinaSD skriver:

Ja det gik rigtig godt .. Han kunne dog ikk holdes smertefri den første nat .. så han kom på intensiv og fik flydene morfin .. Han skal være i gips til d 26/2 .. (4 uger) Ja han skal have en skinne han skal sove med til han bliver 4 da foden først sidder rigtig "fast" der ..

Noah 01-08-09 

Det må også have gjort hammer nas....

Pyh... skal han holdes i ro? for det er da svært... Han skal nok finde en måde at komme frem på alligevel... Kan han 'nøjes' med at kun at skulle sove med den skinne?

Skal også selv i gips i 4 uger her fra den 10. Hadder bare gips...

Anmeld

31. januar 2010

CarinaSB

Frederic's moar skriver:

Det må også have gjort hammer nas....

Pyh... skal han holdes i ro? for det er da svært... Han skal nok finde en måde at komme frem på alligevel... Kan han 'nøjes' med at kun at skulle sove med den skinne?

Skal også selv i gips i 4 uger her fra den 10. Hadder bare gips...

det tror jeg os det gjorde .. han fik bare hevet droppet ud i både foden og hovedet .. og hold nu kæft det stod bare ud med blod

Nej vi behøver ikk at holde hans fod stille da de har lagt en plade ind som gør at såret ikk går op når han bevæger benet .. så det er bare dejligt .. Neeej det kan han egentlig ikk .. han skal have den på ca 4 timer om dagen og så sove med den ..

jeg har aldrig selv været i gips men kunne sq godt forstille mig at det er noget så ubehageligt .. 

Noah 01-08-09 

Anmeld

31. januar 2010

Bondepigen

CarinaSD skriver:

Noah 01-08-09 

Nårh lille mand. Hvor er han sej!!!

Han skal nok finde en måde at komme frem på med gips. Emma havde begge ben i gips, og kom frem alligevel. Jeg har endda hørt om større børn osse med begge ben i gips, som begyndte at gå med det.

Anmeld

31. januar 2010

Bondepigen

Frederic's moar skriver:

hvor er han dejli...

Frederic har også haft 'nål' i hovedet og endda i samme side... Der var han 9 uger gammel og det er først nu han har normal hår der igen....

Årh, du har da osse en sej lille gut!

Hvad skulle han opereres for?

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Dejlige billeder i har. 

Her er lidt af Lucas Hvor han leger og er i bad 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

31. januar 2010

bondepigen skriver:

Årh, du har da osse en sej lille gut!

Hvad skulle han opereres for?

kort fortalt røg vi akut ind med lyskebrok en søndag aften og lagde ham selv på operations bord 2 timer efter ank og så ham 5½ time senere. Der var han 5 uger.

4 uger efter røg vi ind med de 4 S'er (Stafylokok-Skoldet-Skind-Syndrom) Som vi tror kom under hans operation, men det nægted de. Så vi var 6 dage i isolation, ham med drop i hovedet og medicin hver 8 time. Imellem tiden blev det holdt åben med sukker/saltvand. Kom hjem og skulle give ham mixtur i en uge 2 gange om dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.