Sove? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

he he jeg skrev også måske, for det er helt individuelt hvad man mener at der er behov for.. og jeg vil da give dig ret i at man prøver at dække børnenes behov for tryghed

Ok...så var det bare mig der læste forkert... men enige er vi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Sebastians Mor

Eva skriver:

Men at dække børns behov for tryghed er vel det man gør og ikke noget med at give dem deres vilje....

til ts, jeg ville flytte sengen ind ved Jer...der sker meget inde i børn jo og nogle gange er der brug for at mor er tæt på og hvorfor så ikke give dem den tryghed de beder om..det gør man jo på alle andre punkter..

Knus Eva..

Lige for tiden kan jeg også kun få ham til at sove hvis han ligger på mig inden vi ligger os til at sove, så ligger han med hans hoved på mit bryst.

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Lige for tiden kan jeg også kun få ham til at sove hvis han ligger på mig inden vi ligger os til at sove, så ligger han med hans hoved på mit bryst.

Er det så ikke bare sådan du gør det.... han har jo brug for dig til indsovningen lyder det til.

Mine har i perioder faldet i søvn på sofaen, bare de så eller hørte mig så var det ok...og alt er jo bare en periode...

Knus Eva-..med tre børn som sover og blev puttet samtidig ved siden af hinanden i den store seng og de er 12½ år, snart 4 år og 7 år og de nyder trygheden i hinanden...

Anmeld

31. januar 2010

Sebastians Mor

Eva skriver:

Er det så ikke bare sådan du gør det.... han har jo brug for dig til indsovningen lyder det til.

Mine har i perioder faldet i søvn på sofaen, bare de så eller hørte mig så var det ok...og alt er jo bare en periode...

Knus Eva-..med tre børn som sover og blev puttet samtidig ved siden af hinanden i den store seng og de er 12½ år, snart 4 år og 7 år og de nyder trygheden i hinanden...

Jamen tror du så han på et tidspunkt kan komme i sin egen seng igen?

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Sebastians Mor skriver:

Jamen tror du så han på et tidspunkt kan komme i sin egen seng igen?

Ja da... det kunne mine da...de er jo ikke dumme.. når du mærker han ikke mere har brug for den måde at sove på, så putter du da bare på en anden...jeg har aldrig haft problemer med det, aldrig...og de har godt nok sovet mange forskellige steder og faldet i søvn på mange måder... jeg synes bare det er vigtigt at de har det rart og er trygge og der går intet af mig eller mit liv fordi de ikke lige presses ind i en eller anden forestilling jeg har om hvordan det bør være..

Knus Eva

Anmeld

31. januar 2010

Sebastians Mor

Tak Eva..

Lader ham være hos os til han er klar til at kunne sove alene igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.