Sove? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Sebastians Mor

Hej Alle i Skønne på baby.dk

Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp, jeg kan ikke få min søn til at sove i hans egen seng, og kan slet ikke lægge ham i sengen unden han bliver hysterisk, og græder virkelig som han ikke har grædt før og bliver vildt ulykkelig, men hvis jeg er derinde sammen med ham og ikke slukker lyset kan jeg godt få ham til at lægge sig ned bare 2 minutter også vil han ikke, det er som om han er bange for sin seng?

Der er aldrig set noget i eller i nærhenden af sengen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Diana...

Hvad med at tage sengen ind til jer i jeres værelse til han har vendt sig til den og så rygge den ud derefter? 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

30. januar 2010

Sebastians Mor

Det har vi også overvejet men der har aldrig været noget før og han har altid sovet i sin egen seng.

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

Sebastians Mor skriver:

Det har vi også overvejet men der har aldrig været noget før og han har altid sovet i sin egen seng.

Hvor gammel er han?

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

30. januar 2010

Sebastians Mor

Næsten 2 år.

Anmeld

31. januar 2010

Barbamama

ja det er noget mærkeligt noget..... Vores datter har gjort det samme. Hun havde sovet på eget værelse uden problemer i 3 uger og så lige pludselig reagerede hun på samme måde som du beskriver. Vi rykkede hende ind til os og lader hende være der en måneds tid og så prøver vi at få hende ind på sit eget værelse igen.

Anmeld

31. januar 2010

charlottekri

de kære små kommer ind i faser hvor de har brug for ekstra omsorg og tryghed. måske skulle i bare stå stand og ikke lade ham "få sin vilje"

det kan jo også være at han gar haft et mareridt, og derfor er blevet bange for at være alene??

Anmeld

31. januar 2010

Sebastians Mor

Ja det kan måske godt være?

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

de kære små kommer ind i faser hvor de har brug for ekstra omsorg og tryghed. måske skulle i bare stå stand og ikke lade ham "få sin vilje"

det kan jo også være at han gar haft et mareridt, og derfor er blevet bange for at være alene??

Men at dække børns behov for tryghed er vel det man gør og ikke noget med at give dem deres vilje....

til ts, jeg ville flytte sengen ind ved Jer...der sker meget inde i børn jo og nogle gange er der brug for at mor er tæt på og hvorfor så ikke give dem den tryghed de beder om..det gør man jo på alle andre punkter..

Knus Eva..

Anmeld

31. januar 2010

charlottekri

Eva skriver:

Men at dække børns behov for tryghed er vel det man gør og ikke noget med at give dem deres vilje....

til ts, jeg ville flytte sengen ind ved Jer...der sker meget inde i børn jo og nogle gange er der brug for at mor er tæt på og hvorfor så ikke give dem den tryghed de beder om..det gør man jo på alle andre punkter..

Knus Eva..

he he jeg skrev også måske, for det er helt individuelt hvad man mener at der er behov for.. og jeg vil da give dig ret i at man prøver at dække børnenes behov for tryghed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.