Har ikke mærket liv i to dage... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

Bom

Hej Piger...

Ja kæresten og jeg valgte og give hende til kl 23, så ville vi ringe..

Så jeg drak en masse koldt og lagde mig på sofaen, da jeg så tog telefonen for at ringe til fødegangen sparkede hun..  Puha...

Men jeg sys stadig jeg er lidt nervøs, for hun sparker ikke helt på samme måde som hun plejer, men hun ligger også anderledes.. Så hvis hun ikke sparker som hun plejer i løbet af idag, så tror jeg at jeg ringer i aften..

Men ja, jeg er nok for stolt til at ringe, som i andre skriver.. Jeg sys bare at jeg har været til så meget besvær allerede nu, da jeg først blev deltidssygemeldt og så senere fuldtidssygemeldt, jeg har nærmest været ugens gæst nede ved lægen den sidste halvanden måned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ai for filans, man skal aldrig være for stolt til at ringe. Det nytter ikke at gå og blive bekymret

Men dejligt at hun sparkede dig igen

Anmeld

30. januar 2010

missKat

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

Ja kæresten og jeg valgte og give hende til kl 23, så ville vi ringe..

Så jeg drak en masse koldt og lagde mig på sofaen, da jeg så tog telefonen for at ringe til fødegangen sparkede hun..  Puha...

Men jeg sys stadig jeg er lidt nervøs, for hun sparker ikke helt på samme måde som hun plejer, men hun ligger også anderledes.. Så hvis hun ikke sparker som hun plejer i løbet af idag, så tror jeg at jeg ringer i aften..

Men ja, jeg er nok for stolt til at ringe, som i andre skriver.. Jeg sys bare at jeg har været til så meget besvær allerede nu, da jeg først blev deltidssygemeldt og så senere fuldtidssygemeldt, jeg har nærmest været ugens gæst nede ved lægen den sidste halvanden måned..

hvor er jeg glad for at høre hun sparkede.

og jeg kan sagtens forstå dig, men den stolthed er du bare nød til at æde!!!!!!!!!!!!!!!!! det er dit barn det gælder!

hvad ville du råde en veninde til hvis hun sad i samme situation?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.