Har ikke mærket liv i to dage... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.645 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Bom

Hej Piger..

Ja som overskriften siger, har jeg ikke mærket liv i to dage...  Ved ikke helt hvad jeg skal gøre...
Jeg mærkede lille pigen sidste gang onsdag aften, og da sparkede hun ikke særlig hårdt (hun plejer nok og kan losse til), siden har jeg ikke rigtig mærket hende..

Ja jeg ved ikke rigtig om jeg skal ringe til fødegangen for er kun 25+3, men jeg har bare mærket hende hverdag siden 19+noget.... Og sys egentlig det er for sent og ringe til fødegangen nu..  Er total i vildrede, hvad ville i gøre piger??

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej søde

Når du er så langt henne, ville jeg - hvis jeg stod i din situation, omgående ringe til fødegangen. Hellere én gang for meget, end for lidt. Er sikker på det også vil berolige dig.

Anmeld

29. januar 2010

Mor24

Jeg ville helt klart ringe til fødegangen med det samme.

Anmeld

29. januar 2010

Sara.

Mini-Terp skriver:

Hej Piger..

Ja som overskriften siger, har jeg ikke mærket liv i to dage...  Ved ikke helt hvad jeg skal gøre...
Jeg mærkede lille pigen sidste gang onsdag aften, og da sparkede hun ikke særlig hårdt (hun plejer nok og kan losse til), siden har jeg ikke rigtig mærket hende..

Ja jeg ved ikke rigtig om jeg skal ringe til fødegangen for er kun 25+3, men jeg har bare mærket hende hverdag siden 19+noget.... Og sys egentlig det er for sent og ringe til fødegangen nu..  Er total i vildrede, hvad ville i gøre piger??

Knus Maria

Hej...

Jeg oplevede selv det samme ca lige så langt henne... og da jeg fortalte min læge det sagde hun at jeg skulle have ringet...

Ved ikke om du har ringet eller mærket liv, men håber alt er okay.

Mvh Sara

Anmeld

29. januar 2010

otlitrom

Jeg synes du skal ringe! Også for at du selv falder til ro igen!

Håber alt er som det skal være!!

Anmeld

29. januar 2010

anna-jonas

Puuhhhh..............se at få ringet, du skal da tjekkes. Prøv evt. at drikke noget meget koldt, og læg dig ned...............det kan godt gi' lidt spark.

Mette

Anmeld

29. januar 2010

Misjelle

Mini-Terp skriver:

Hej Piger..

Knus Maria

Du skal helt bestemt ringe til fødegangen... når det så er sagt så kan du prøve at drikke noget iskoldt eller hoppe rundt for at få hende til at bevæge sig.
Jeg havde også et par gange i min graviditet, hvor jeg ikke mærkede den lille. begge gange var jeg et smut forbi fødegangen, de var utrolig søde og forstående og sagde hellere ringe en gang for meget end for lidt.

Anmeld

30. januar 2010

Dictes mor

Man skal ringe, hvis man ikke har mærket liv i 24 timer, eller hvis man mærker markant mindre liv. Det fik jeg at vide af både min læge sidst jeg var der, og på rundvisningen på fødegangen, som jeg var på i tirsdags.

Anmeld

30. januar 2010

missKat

Jeg håber virkelig allerede du har ringet!!!! og har været afsted...

I den situation må du IKKE være for stolt eller "måske de tror jeg er pyldret" agtig!!! Det er bare at ringe...

Jeg har været der med kraftige plukveer (første gang i uge 19), og jeg takkkede, bukkede og nærmest undskyldte at over at jeg var kommet og at de ville se mig. Der fik jeg strenge ordre på at jeg ALDRIG skulle gå med noget, jeg var urolig overfor! Jeg skulle ALTID ringe, for det galt jo et liv... De spurgte om hvad jeg ville gøre, hvis jeg VAR gået i fødsel hjemme, fordi jeg var for stolt til at ringe??? Og jeg brød jo fuldstændig sammen, for den lille ville jo ikke overleve i uge 19.. SÅ RING ALTID!!

Jeg har siden været der med plukveer 2 gange og fået den mest fantastiske behandling alle gange.

Håber alt er som det skal være med din prinsesse!!!!!

knus Karina

Anmeld

30. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har du ringet? Update?

Klem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.