Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

trunte89

I morgen aften skal jeg til fest med nogle folkeskolevenner mm. En af dem tager til jylland i militæret, så der skal lige siges lidt farvel.

Søndag formiddag tager vi til jylland til svigermor, svigerfar, fastre og morhun med 6 stk søde små hvalpe. De bliver solgt næste weekend, så Sara skal lige over og lege med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

tristansmor

jamen her til aften sidder jeg bare og nyder stilheden, med en sovende Tristan og kæreste, det er SÅ dejligt nogle gange!!!

imorgen skal vi passe min fætter Nicklas på 2, så der er jo en legekammerat til Tristan hele dagen, så der bliver gang i huset!

& søndag skal vi til fødselsdag, så der er fart på denne weekend!

Anmeld

29. januar 2010

Henri84

Jeg tror måske jeg vil en tur ud og shoppe lidt, og ellers tror jeg vi vil til Tyskland efter sodavand og slik ;o)
MEN har lige en dreng med MØB som skal have det betydeligt bedre før vi gør noget som helst andet end at hygge her hjemme

Anmeld

29. januar 2010

frk Jensen

idag har mig og marcus hygget os... Slappet af efter dagens strabasser

Nu sover man mens jeg nørder lidt her..

Imogen formiddag skal vi op tl Mor_Sabina til tubberwear, og bagefter ud til min mor som havde fødselsdsag i tirsdags. Gamle mormor blev hele 44 år.

Søndag skal vi i svømmehallen med to veninder og ellers bare hygge herhjemme, ordne lidt vasketøj. lege og bare nyde at jeg har en fantastisk søn

Betina med Marcus 261008♥

Anmeld

29. januar 2010

Sees

Hvor lyder det da til at I alle sammen skal hygge jer

Idag har Emil og jeg haft "nattøjsdag" Det er bare smadder hyggeligt - Ja, så har vi været nede og handle godt ind, og laver deeeejlig aftensmad. Så var lige på et hurtig visit hos bedstefar (min far) og bedste, og nu er knægten gået kold på sofaen, og jeg sidder jer og prøver at finde ud af hvad jeg er gået glip af

Imorgen kommer min far og svoger med min nye vaskemaskine - YES!
Og om aftenen kommer vi far, (igen) og så skal vi se Mads Larsen vs. Magee på 6'eren (boksning)

Søndag står den på ren afslapning - Og det glæææææder jeg mig til. Der skal ikke handles eller noget som helst. Alt fokus på Emilsen  

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

29. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
suanne85 skriver:

HVad skal i forskellige i weekenden?

Vi skal slappe af og bare nyde hinanden og vi har fri i morgen skal vi ned i byen og hente vores klapvogn som har været til reperation og så ender det nok med at vi får os en bid mad nede i byen.

Ellers har vi bare ingen planer overhovedet, bliver rart med sådan en weekend, tror ik jeg kan huske sidst vi har haft en weekend uden planer, så det er rart at have sådan en i skemaet for en gangs skyld.

Og måske man lige kan lokke kæresten til at man må sove længe en af dagene

Susanne og Emil 02-08-2008

Jeg skal desværre arbejde. Jeg har et regnskab jeg laver for en kammerat der venter på at blive lavet. Og eftersom jeg har fri på fredag, så er jeg allerede bagud med næste uges arbejde. Det regner jeg med at lave i weekenden.

Ellers skal vi vist bare have lidt mad i køleskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.