Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Vingummien

HVad skal i forskellige i weekenden?

Vi skal slappe af og bare nyde hinanden og vi har fri i morgen skal vi ned i byen og hente vores klapvogn som har været til reperation og så ender det nok med at vi får os en bid mad nede i byen.

Ellers har vi bare ingen planer overhovedet, bliver rart med sådan en weekend, tror ik jeg kan huske sidst vi har haft en weekend uden planer, så det er rart at have sådan en i skemaet for en gangs skyld.

Og måske man lige kan lokke kæresten til at man må sove længe en af dagene

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min mor fyldte 50 i onsdags og jeg har brugt 1/2 år på at arrangere hendes store fødselsdagsfest for 70-80 mennesker med spisning, coctailbar og band som skal løbe af stablen i morgen. Jeg er smadderspændt og lidt stresset...

Anmeld

29. januar 2010

Lone Jakobsen

vi har lige fået et par hundrede kilo oksekød, som vi har brugt eftermiddagen på at pakke. imorgen skal vi så rundt og levere noget af det, og derefter skal vi videre til fødselsdag. søndag skal min bonus søn spille håndbold.

Anmeld

29. januar 2010

oo

årh, Søren har haft fri idag så vi har holder laaaaang weekend det trængte vi virkelig også til efter to weekender med vennebesøg osv!

mit 6. semester starter på mandag, så jeg holder febrilsk ferie og NÆGTER at læse "lektier" før 1. februar 

Anmeld

29. januar 2010

Vingummien

Rosa skriver:

Min mor fyldte 50 i onsdags og jeg har brugt 1/2 år på at arrangere hendes store fødselsdagsfest for 70-80 mennesker med spisning, coctailbar og band som skal løbe af stablen i morgen. Jeg er smadderspændt og lidt stresset...

Det vil jeg også blive lidt små stresset over

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

Imorgen kl 10 skal Liva og jeg til musik og så har vi lidt planer om en tur i skoven eller i zoo med hjemmebagte boller og kaffe på termokanden

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Imorgen kl 10 skal Liva og jeg til musik og så har vi lidt planer om en tur i skoven eller i zoo med hjemmebagte boller og kaffe på termokanden

TINA 

Ej hvor hyggeligt

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Jeg skal bare hygge men Lucas. Manden skal på arbejde igen i denne weekend så jeg tror mig og Lucas vil tage et smut til silkeborg og hygge lidt. 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

otlitrom

Jeg har startet weekenden med en tur til frisøren. Bagefter mødtes jeg med to skønne veninder til sushi. Derefter en shoppetur og tur på café. Så hjem og lave god, hjemmelavet pizza og krydder-fritter. Vi har selvfølgeligd set X-factor, og nu ligger manden og sover på sofaen, efter en hård arbejdstur med firmaet, og jeg sidder her og opdaterer mig

I morgen står den på tøjvask, rengøring og andre kedelige ting. Og så håber jeg på jeg kan smække stængerne op med en god bog.

Søndag tager manden igen til KBH med arbejdet for at lege med telte (han arbejder med campingudstyr.. yes yes ) og jeg har planer om at fede den max!

Mandag starter 5. semester, så efter den dag er der ikke meget ferie inden 1. juli.... Puha

God weekend til alle!

Anmeld

29. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Hygge - hygge - hygge...

Jeg gik på weekend tirsdag aften og skal først møde mandag morgen kl 6.

Måske lidt mere udsalgs hamstring til frederic... Har så meget tøj det ikke kan være i hans skab eller i puslebord.. Så skal vist til at pakke lidt væk...

Mor til  FrÆkKe fReDErIc 03.09.08

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.