forberede sin hund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Trolde_mor

MaleneF skriver:

Det vil jeg gå ud fra han skal. ellers bliver hunden for optaget af den lille ny, og det vil nok stresse barnet..

Hehe jeg har det på samme måde

- vores hund er begyndt at puffe snuen blidt ind i maven på mig, så junior begynder at sparke.  Det er så sødt, og bagefter ligger han sig op ad mig så han kan mærke sparkene. Men det kom ud a det blå han begyndte på det. Jeg tror nu meget på at hunden kan mærke på en at der er et ekstra liv inde i maven.

Ej hvor fantastisk. Jamen tror også hunde er mere klar over hvad der sker omkring dem, end vi lige tror.

Og ja, fra naturens side, (driften) ved de nok også ubevidst at der kommer en lille "hvalp" til flokken.

Hvad er det for en hund i har og er det en hanhund eller en tæve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

BOBS

MaleneF skriver:

hihi hvor sødt  det er dejligt at se når dyr og barn kommer ud af det med hinanden uden knurren, og hunden bare finder sig i hvad barnet gør.

ja bestemt men også skægt at lære den lille skønne at AAAAEEE  AAAEEE, og det er det hun først at begyndt at efterligne med lyde nu her .... og at de skal behandle dyrene med respekt...men altså man kan jo kun prøve ikke og sådan er det nok med alting

Anmeld

29. januar 2010

M.O.A.R.

Senia skriver:

Ej hvor fantastisk. Jamen tror også hunde er mere klar over hvad der sker omkring dem, end vi lige tror.

Og ja, fra naturens side, (driften) ved de nok også ubevidst at der kommer en lille "hvalp" til flokken.

Hvad er det for en hund i har og er det en hanhund eller en tæve?

Ja hunde er faktisk ikke så dumme som de  ser ud til

Det er en Amerikansk bulldog, hanhund, på 1½ år, og vi har haft ham fra hvalp, så der er heldigvis ikke nogen der har ødelagt ham inden vi fik ham.  Og han er et rigtig putteøre

Hvad hund har i?

Anmeld

29. januar 2010

M.O.A.R.

BOBS skriver:

ja bestemt men også skægt at lære den lille skønne at AAAAEEE  AAAEEE, og det er det hun først at begyndt at efterligne med lyde nu her .... og at de skal behandle dyrene med respekt...men altså man kan jo kun prøve ikke og sådan er det nok med alting

eej  Elsker når de små begynder med aaae aae. hihi..

Ja, det tager jo tid både for barn og hund at vænne sig til hinandedn, så er det dejligt når hunden viser den også er interesseret i at være i selskab med den lille

Ja, alting tager jo sin tid

Anmeld

29. januar 2010

Trolde_mor

Ja hunde er faktisk ikke så dumme som de  ser ud til

Det er en Amerikansk bulldog, hanhund, på 1½ år, og vi har haft ham fra hvalp, så der er heldigvis ikke nogen der har ødelagt ham inden vi fik ham.  Og han er et rigtig putteøre

Hvad hund har i?

Aww hvor dejligt. Vi har en lille Cavalier, der hedder Cisco, han er også bare total puttetrold, og vi snakker meget om at få en Golden retriever

Anmeld

29. januar 2010

Gittemor09

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen

Er der nogen som har nogle gode råd om, hvordan man forbereder sin hund, på at der kommer en lille ny. vi har haft vores hund i 2 år nu.

knus marie

nogle gode råd lyder på at optage en cd eller et bånd med barnegråd og spille det i nærheden af hundene nogle gange om dagen, og hvis de så begynder at fare rundt skal man sætte sig ned og berolige dem, og sige at det er okay.. så vender de sig automatisk til det..

gjorde det med min miniature gravhund som er 5½...!! og hun tager det i stiv pote nu..!

Anmeld

30. januar 2010

DkzMariia

Da Viktor var blevet født og vi kom hjem igen til vores hund, lod vi Viktor ligge i liften og satte den ned på gulvet. Og så fik hunden lov at sige ordenlig hej. Hvilket resulterede i en masse VÅDE mysser til Viktor!  Men det var bare det der skulle til. (Også at hunden ikke bliver holdt udenfor og ingen opmærksomhed får!) Nu er Viktor & Bamse (vores hund) uafskillelige

Anmeld

30. januar 2010

Dictes mor

MaleneF skriver:

Jeg fik et godt råd i vores lokale babybutik...

Når den lille er født, så lad manden tage en stofble den lille har ligget med, med hjem så kan hunden genkende duften når i har den lille med hjem og så ved hunden at babyen er velkommen

Det har vi selv tænkt os at prøve med vores hund

Malene 28+3

Det er nemlig det allerbedste at gøre. Det er det råd, jeg altid giver som hundetræner når folk spørger, og en god ide er, når I kommer hjem med den lille at sætte den på gulvet, så hunden kan snuse, og den må gerne give et lille slik på hånden eller lignende, for det er hundens tegn på accept, så det er egentlig godt, selvom jeg ikke vil råde jer til at få hunden til at slikke mennesker og babyen, det er ulækkert synes jeg, men et enkelt lille slik ville ikke gøre noget, netop på grund af accepten i det. Det er jo op til en selv, men lad i hvert fald hunden snuse en masse - under opsyn selvfølgelig. Børn er hunde skal aldrig være alene sammen og det er ligemeget hvor store børnene er, hvis du spørger mig.

Anmeld

30. januar 2010

Dictes mor

DkzMariia skriver:

Da Viktor var blevet født og vi kom hjem igen til vores hund, lod vi Viktor ligge i liften og satte den ned på gulvet. Og så fik hunden lov at sige ordenlig hej. Hvilket resulterede i en masse VÅDE mysser til Viktor!  Men det var bare det der skulle til. (Også at hunden ikke bliver holdt udenfor og ingen opmærksomhed får!) Nu er Viktor & Bamse (vores hund) uafskillelige

Super!

Anmeld

30. januar 2010

TbCp

Senia skriver:

Aww hvor dejligt. Vi har en lille Cavalier, der hedder Cisco, han er også bare total puttetrold, og vi snakker meget om at få en Golden retriever

Heh Cisco... arbejder din mand/kæreste med IT?

TINA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.