Jeg har lige et spørgsmål til Jer mødre:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Lone Jakobsen

mine 2 ældste ligner klart deres far...og kun hvis man kigger nøje efter, kan man se lidt af mit udseende i dem.

min yngste har min øjnfarve, men ellers hører jeg mest at "nej hvor han dog ligner sin far"

synes det er noget dejligt fornuftigt i at mine drenge ligner deres fædre og min datter ligner mig mest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi er i tvivl...

Nogle siger farmand og andre siger mor.

Mor til  FrÆkKe fReDErIc 03.09.08

Anmeld

29. januar 2010

LinLin

Når jeg har set på baby-billeder af mig selv kan jeg helt klart se David dér. Men han har (heldigvis :-) ) fået sin fars brune øjne! Af sind vil jeg også sige han ligner mig - han har i hvert fald fået mit temperament!

Anmeld

29. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

mayapigen skriver:

Jeg venter en dreng til juni

Mit spørgsmål går på, at hvis man får en dreng, om han i Jeres tilfælde ligner mor eller far mest?

Jeg spørger af nysgerrighed, og fordi jeg godt gad han også lignede mig, selv om han er en dreng. Jeg ved godt det lyder egoistisk, men man må også gerne kunne se han tilhøre mig

Hilsen Maya

Hejsa, jeg har aldrig hørt det med pige og drenge mest ligner den ene eller den anden. Men har der imod hørt at farens første fødte stort set altid ligner ham mest..

Louise -Astrid 25.03-09 <3

Anmeld

29. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det første halve år lignede Alexander sin far på en prik,det var nærmest helt uhyggeligt.

Men nu er han begyndt at ligne mig mere og mere som baby,så det kan åbenbart skifte

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Da han blev født lignede han sig far på en prik dog havet han min mund 

Men nu er han snart et år og har fået flere og flere af min træk 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

Sees

Emil er en super god blanding - Som helt spæd lignede han mig forfærdelig meget, men nu hvor han er 8 mdr. gammel ligner han sin far mere og mere. Dog har han min hage, mine smilehuller og min øjenfarve

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

29. januar 2010

Misjelle

Alle siger altid at min søn ligner mest mig, men jeg kan se os begge 2 i ham Mange siger at drenge tit har flere træk fra deres mødre og piger fra deres fædre... men aner ikke om det er rigtigt, vi har kun en dreng

Anmeld

29. januar 2010

Vial

Nu kan jeg jo ikke sige noget om mine børn endnu - kommer heller aldrig til at vide, om de ligner deres biofar, da han er anonym sæddonor.

Jeg kan dog sige, at min tvillingesøster har en dreng og en pige. Drengen ligner min søster - og resten af vores familie utrolig meget.

Hendes lille pige er snydt ud af næsen på sin far. Hun ligner sin faster og farmor utrolig meget.

Så det med kønnet gør ikke, at de så ligner mere den forældre af samme køn.

Anmeld

29. januar 2010

Lise

Simon ligner mig på en prik  Nogle babybilleder af mig og ham kunne være det samme barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.