Jeg har lige et spørgsmål til Jer mødre:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Liljesilas

Jeg venter en dreng til juni

Mit spørgsmål går på, at hvis man får en dreng, om han i Jeres tilfælde ligner mor eller far mest?

Jeg spørger af nysgerrighed, og fordi jeg godt gad han også lignede mig, selv om han er en dreng. Jeg ved godt det lyder egoistisk, men man må også gerne kunne se han tilhøre mig

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Honningblomst

Hihi...min ældste søn ligner min far og har egentlig aldrig lignet mig...aner ikke om han ligner sin biofar, for ham ved jeg ikke hvordan ser ud.

Min nummer to lignede mig på en prik da han blev født og ligner stadig mig meget...nummer tre lignede ikke mig da han blev født, men ligner mig meget da jeg havde samme alder som ham..han er bare lidt mere lang ansigtet. Han har så samme hårfarve som mig og nummer to har samme som sin far.

Om det er dreng eller pige, så ligner de jo bare hvem de ligner og ikke den af samme køn...men mest ligner de sig selv og jeg har aldrig følt det var vigtigt at de lignede andre end dem de var....

Knus..

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
mayapigen skriver:

Mit spørgsmål går på, at hvis man får en dreng, om han i Jeres tilfælde ligner mor eller far mest?

Jeg spørger af nysgerrighed, og fordi jeg godt gad han også lignede mig, selv om han er en dreng. Jeg ved godt det lyder egoistisk, men man må også gerne kunne se han tilhøre mig

Hilsen Maya

Benjamin ligner helt klart mest sin far, men han har min hage.

http://lb1f.lilypie.com/4rTRp2.png

Anmeld

29. januar 2010

Liljesilas

Det er også fuldstændig ligemeget. Men det er jo kun fordi man er en stolt mor For mig er det vigtigste da han er sund og rask, hvilket det ser ud til.

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

mayapigen skriver:

Det er også fuldstændig ligemeget. Men det er jo kun fordi man er en stolt mor For mig er det vigtigste da han er sund og rask, hvilket det ser ud til.

Hihi...jeg tænker det måske ville være bedre for mine unger ikke at ligne mig...

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

brummeline

mathias ligner helt klart farmand.

Anmeld

29. januar 2010

Hellemor

Christoffer ligner mest mig.. Han har mine ører og min hage. Men han har sin fars lange øjenvipper og hans grå-grønne øjne..

Hver gang han vi kommer hos folk som ser ham for første gang: " Du ligner godt nok din mor".. Det er faktisk meget rart..

Anmeld

29. januar 2010

Liljesilas

Hellemor skriver:

Christoffer ligner mest mig.. Han har mine ører og min hage. Men han har sin fars lange øjenvipper og hans grå-grønne øjne..

Hver gang han vi kommer hos folk som ser ham for første gang: " Du ligner godt nok din mor".. Det er faktisk meget rart..

dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har det på den måde

Anmeld

29. januar 2010

Vingummien

mayapigen skriver:

Hilsen Maya

Jeg kan ikke lyve mig fra Emil, det eneste han pt har fra sin far er hans næse.

Men er faktisk sjovt for hvis man ser ham ved siden af mine forældre så er man ikke i tvivl om at de er i familie heller, så jeg må være en rigtig god miks af mine forældre.

Susanne og Emil 02-08-2008

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

hmm, det har jeg faktisk aldrig tænkt over! Men jeg ved at Tristan har mine øjne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.