Ja, jeg tillader mig lige at blande mig i den her debat, selvom det er et følsomt emne overfor nogle.. Og jeg er ikke ude på at træde nogen direkte over tæerne, så tag ikke mit sure opstød personligt.
Jeg har selv røget i knap 7 år, og den dag jeg gik ud af lægehuset for ca. 22 uger siden, med en bekræftelse på at jeg altså er gravid, smed jeg mine cigeratter i skraldespanden, og jeg har IKKE rørt en siden den dag. Selvfølgelig er jeg stolt, for det er da svært. MEN, så alligevel ikke. Jeg har det sådan; Det hører på ingen måde hjemme, og sidde med en smøg i munden og pulse som en skorsten, når man har et vidunder inde i maven som er ved at vokse sig stor.. Og hvis man kan undgå at ens barn skulle få astma eller andre sygdomme, ved at man lader tobakken værre, så gør man da selvfølgelig det. Jeg bliver simpelthen harm/irriteret/vred, ja, you name it, når jeg ser gravide som ryger. Kan bare ikke lade vær med at nedstirre dem og komme med en lille kommentar til dem. 
Det er jo for s*tan ike godt for barnet!!!
Dette er et emne, som jeg tager til mig, og jeg undskylder mit sure ordforbrug, kan bare ikke lade vær! 
TÆNK PÅ DIT BARN (Dét er da nok til at holde op med at ryge)
Sandra, 28+1
Anmeld