marikka skriver:
Ja det er også rigtig meget for dårligt at man ryger imens. Men ja, ved ikke hvad jeg skal sige, for jeg er virkelig flov over det. 
nu skal du ikke tage det her som noget negativt, fordi jeg mener det ikke sådan!
Men har du aldrig tænkt på, at dit barn også ryger og får en kold tyrker når det kommer til verden fordi der er det jo faktisk også afhængig af smøgerne ligeså meget som dig??
Og nu kan jeg se du skal have en pige, men jeg har læst et sted at de kan gøre sådan at drenge børn ikke kan få børn længere hende og det er jo frygteligt! Om det er sådan med piger også det ved jeg ikke!
Og nu har jeg heller aldrig selv været ryger, men jeg har meget svært ved at sætte mig ind i at man ikke bare kan smide smøgerne fordi man vil vel det bedste for ens barn, vil man ikke?
Ja, men held og lykke med at smide smøgerne! Jeg HÅBER for jer det lykkeds, det er heller ikke fedt at have forældre der ryger, når man bliver ældre bliver man meget bange for at miste dem, og der taler jeg af mine egen erfaringer, da begge mine forældre ryger!

Elisa
Anmeld