MD idag og jeg venter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Snuffler25

mayapigen skriver:

Nej jeg troede det var en lille pige, og jeg var bare helt sikker. Så jeg tror ikke mere på at folk kan mærke det, jeg tror det er ren gæt hehe. Men jeg er MEGET glad for min bette dreng, og vi købt de først sæt tøj idag Det er meget sjover når man ved hvad køn der gemmer sig. Jeg skal nok ligge nogle billeder ind, kan jeg bare tage et med kameraet???

Tillykke med din lille dreng - hvor herligt

Jeg tror heller ikke længere på det med at man kan "fornemme" om det er en pige eller dreng - ALLE troede jeg ventede en pige og drømte det selv om natten haha - men nix, han valgte at være en dreng Var lidt nervøs inden MD for om jeg ville blive skuffet - men nej, det blev jeg ikke, synes bare det var skønt at se ham på skærm og nu kunne sige "Han" og "Ham" istedet for "den"

TILLYKKE igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Liljesilas

Snuffler25 skriver:

Tillykke med din lille dreng - hvor herligt

Jeg tror heller ikke længere på det med at man kan "fornemme" om det er en pige eller dreng - ALLE troede jeg ventede en pige og drømte det selv om natten haha - men nix, han valgte at være en dreng Var lidt nervøs inden MD for om jeg ville blive skuffet - men nej, det blev jeg ikke, synes bare det var skønt at se ham på skærm og nu kunne sige "Han" og "Ham" istedet for "den"

TILLYKKE igen

1000 tak og tillykke til dig også! Jeg var også lidt bange for at blive skuffet, og det er jeg bestemt ikke

Meen mit problem er nu, at jeg ikke har noget navn til ham, og det kunne da være lidt sjovt, at man kunne kalde ham noget. Men jeg er helt blank for ideer...

Anmeld

29. januar 2010

Snuffler25

mayapigen skriver:

1000 tak og tillykke til dig også! Jeg var også lidt bange for at blive skuffet, og det er jeg bestemt ikke

Meen mit problem er nu, at jeg ikke har noget navn til ham, og det kunne da være lidt sjovt, at man kunne kalde ham noget. Men jeg er helt blank for ideer...

Haha ja, det er ikke helt nemt at finde et navn til sit barn Vi  var igennem en del navne - og brugte meget tid i "Den Store Navnebog" som jeg havde lånt af min veninde  Men ja, jeg vidste bare at han skulle hedde Nicolaj - har altid haft noget med det navn. Men derfor sku man jo lige undersøge hvad der ellers var af muligheder

Vi var godt nok også tætte på Tobias... - men hælder mest til Nicolaj

Nu må vi se om han kommer ud og ligner en helt anden

Anmeld

29. januar 2010

Liljesilas

Snuffler25 skriver:

Haha ja, det er ikke helt nemt at finde et navn til sit barn Vi  var igennem en del navne - og brugte meget tid i "Den Store Navnebog" som jeg havde lånt af min veninde  Men ja, jeg vidste bare at han skulle hedde Nicolaj - har altid haft noget med det navn. Men derfor sku man jo lige undersøge hvad der ellers var af muligheder

Vi var godt nok også tætte på Tobias... - men hælder mest til Nicolaj

Nu må vi se om han kommer ud og ligner en helt anden

Skønt og almindelig flot navn Ja måske det er noget andet når han kommer.

Jeg har altid haft det sådan med navnet Matt, selv om det er lidt engelsk præget. Men jeg har altid forstillet mig en flot dreng med det navn. Min mand er enig, men jeg kan bare alligevel ikke finde ud af, om det er NAVNET For er det sødt eller... Hmmm

Anmeld

30. januar 2010

tb

mayapigen skriver:

Det er en stor oplevelse, som du jo nok ved Vi kunne se alle fem finger på hver hånd, begge ben (som i øvrigt var lange - og jeg er bare den mindste pige hehe.) Man kunne bare se så meget mere ved denne scanning! Men skriv da lige når i har været afsted Min mand troede det blev en dreng, så han fik ret.

Her kommer så det bedste billede jeg kunne tage med mit kamera. Her kan man også se arme og lår.

Håber det er godt nok, selv om det er med et kamera

skal nok lige give en melding

Anmeld

30. januar 2010

Betina_fra_Als

Hejza,

Stort tillykke med din lille dreng, det bliver en stor oplevelse at blive forældre om det er første eller 10. gang.

Dog vil jeg lige sige at man skal passe på med at lægge scanings billeder ud, da der står CPR nr. på, og det kan nemt misbruges, man ved jo ikke hvem der "følger" med på siden, bare så du ved det.

Men igen stort tillykke med den lille ny.

knus fra Betina.

Anmeld

30. januar 2010

Liljesilas

Betina_fra_Als skriver:

Hejza,

Stort tillykke med din lille dreng, det bliver en stor oplevelse at blive forældre om det er første eller 10. gang.

Dog vil jeg lige sige at man skal passe på med at lægge scanings billeder ud, da der står CPR nr. på, og det kan nemt misbruges, man ved jo ikke hvem der "følger" med på siden, bare så du ved det.

Men igen stort tillykke med den lille ny.

knus fra Betina.

Tak. Men det har jeg da slet ikke tænkt over Hvordan sletter jeg det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.