MD idag og jeg venter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Liljesilas

Jeg var til MD idag, og det var tydeligt hvad der var i maven. Det var en dreng med en tydelig tissemand haha. Alt var fint - han var sund og rask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Hvor dejligt!  Tillykke!!

Kom da lige op med et par billeder!?!

Stine 26+2

Anmeld

29. januar 2010

Bare mig..

Hvor dejligt Var det hvad du troede? - Hvad du selv havde gættet?

Tillykke

Anmeld

29. januar 2010

Liljesilas

Nej jeg troede det var en lille pige, og jeg var bare helt sikker. Så jeg tror ikke mere på at folk kan mærke det, jeg tror det er ren gæt hehe. Men jeg er MEGET glad for min bette dreng, og vi købt de først sæt tøj idag Det er meget sjover når man ved hvad køn der gemmer sig. Jeg skal nok ligge nogle billeder ind, kan jeg bare tage et med kameraet???

Anmeld

29. januar 2010

Bare mig..

mayapigen skriver:

Nej jeg troede det var en lille pige, og jeg var bare helt sikker. Så jeg tror ikke mere på at folk kan mærke det, jeg tror det er ren gæt hehe. Men jeg er MEGET glad for min bette dreng, og vi købt de først sæt tøj idag Det er meget sjover når man ved hvad køn der gemmer sig. Jeg skal nok ligge nogle billeder ind, kan jeg bare tage et med kameraet???

Jeg var også stensikker på det var en lille dreng vi ventede, men næææh nej, det var en pige (hvilket også er dejlgt) Men jeg tror heller ikke længere på den med fornemmelsen.

Ja det kan du, det gjorde jeg med kameraet..

Anmeld

29. januar 2010

Liljesilas

marikka skriver:

Jeg var også stensikker på det var en lille dreng vi ventede, men næææh nej, det var en pige (hvilket også er dejlgt) Men jeg tror heller ikke længere på den med fornemmelsen.

Ja det kan du, det gjorde jeg med kameraet..

Hehe godt jeg ikke er den eneste der gættede forkert

Jeg synes desværre bare ikke der er ret meget tøj til drenge, men fandt de fedeste sko

Jeg har lige prøvet, men så bliver billedet nermest helt lyst Tror du jeg skal tage blizen fra (eller hvordan bliz nu staves.)

Anmeld

29. januar 2010

Bare mig..

mayapigen skriver:

Hehe godt jeg ikke er den eneste der gættede forkert

Jeg synes desværre bare ikke der er ret meget tøj til drenge, men fandt de fedeste sko

Jeg har lige prøvet, men så bliver billedet nermest helt lyst Tror du jeg skal tage blizen fra (eller hvordan bliz nu staves.)

Nej det har du ret i. Jeg kiggede jo kun drengetøj inden jeg fik kønnet at vide, og der fandt jeg næsten heller ikke noget som sådan. Man kan få så meget fiiint til piger, men drengene synes jeg altså også det er lidt svære med.

Ja jeg tror du skal slå lyset fra (ved heller ikke lige hvordan man staver til "blitz"????) hehe

Anmeld

29. januar 2010

tb

tillykke med det   vi er os bare sååååå spændte på på mandag!! manden tror der gemmer sig en lille pige.. jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse.. hehe..

Anmeld

29. januar 2010

Liljesilas

tb skriver:

tillykke med det   vi er os bare sååååå spændte på på mandag!! manden tror der gemmer sig en lille pige.. jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse.. hehe..

Det er en stor oplevelse, som du jo nok ved Vi kunne se alle fem finger på hver hånd, begge ben (som i øvrigt var lange - og jeg er bare den mindste pige hehe.) Man kunne bare se så meget mere ved denne scanning! Men skriv da lige når i har været afsted Min mand troede det blev en dreng, så han fik ret.

Her kommer så det bedste billede jeg kunne tage med mit kamera. Her kan man også se arme og lår.

Håber det er godt nok, selv om det er med et kamera

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2010

Corn

mayapigen skriver:

Det er en stor oplevelse, som du jo nok ved Vi kunne se alle fem finger på hver hånd, begge ben (som i øvrigt var lange - og jeg er bare den mindste pige hehe.) Man kunne bare se så meget mere ved denne scanning! Men skriv da lige når i har været afsted Min mand troede det blev en dreng, så han fik ret.

Her kommer så det bedste billede jeg kunne tage med mit kamera. Her kan man også se arme og lår.

Håber det er godt nok, selv om det er med et kamera

Suk kan næsten ikke vente til den 11. feb, hvor det er min tur... tillykke med bebz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.