Jo da da...
Jeg skrev:
Jeg er nødt til at fortælle om den mest fantastisk mødregruppe i verden.
En mødregruppe der ikke "findes" ude i det virkelige liv.
Vi er en stor gruppe kvinder der kender hinanden over nettet. Vi har fulgt hinanden rigtig rigtig længe efterhånden.
En af pigerne kender jeg tilbage fra januar 2007 og andre fra december 2007. Men kendetegnet for dem alle er at det er en flok kvinder der betyder så utroligt meget for mig. Vi kender hinanden nu, selvom mange af os aldrig har mødtes før. Vi deler sorger og glæder, vi klapper i vores små hænder når det går godt for nogle, og græder stille tårer når der på andre tidspunkter er nogle der bare har det hårdt.
Vi sender blomster, chokolade, gavekort til wellness m.m. når vi synes nogle trænger til en lille opmuntring.
Vi kan vende de svære emner, skælde ud og juble og altid er der nogle der har svar til en. Om det så er et knus eller et kærligt spark i rumpen.
D. 6. feb. kører jeg den lange vej fra Odense til Randers for at møde med en flok af disse dejlige kvinder, som jeg aldrig har mødt. Og jeg glæder mig som et lille barn til at se dem alle. Weekenden efter kører jeg igen afsted, denne gang bliver jeg dog på Fyn, men endnu engang skal jeg mødes med en flok af de skønne tøser.
Det bliver så ganske fantastisk at snakke med pigerne og at se alle de dejlige unger i levende live.
Det er svært for mig at beskrive hvor vigtig denne flok kvinder er for mig! Men nu har jeg gjort et forsøg.
De skal alle vide hvor kæmpe stor en plads de har i mit hjerte og jeg håber at "Vores børn" vil hjælpe mig med at fortælle det til dem.
De aller bedste hilsner og mange varme tanker til alle mine ns-piger!!! I ved selv hvem i er

Knus fra Tina og Liva
Jeg er nødt til at fortælle om den mest fantastisk mødregruppe i verden. En mødregruppe der ikke "findes" ude i det virkelige liv.
Vi er en stor gruppe kvinder der kender hinanden over nettet. Vi har fulgt hinanden rigtig rigtig længe efterhånden.
En af pigerne kender jeg tilbage fra januar 2007 og andre fra december 2007. Men kendetegnet for dem alle er at det er en flok kvinder der betyder så utroligt meget for mig. Vi kender hinanden nu, selvom mange af os aldrig har mødtes før. Vi deler sorger og glæder, vi klapper i vores små hænder når det går godt for nogle, og græder stille tårer når der på andre tidspunkter er nogle der bare har det hårdt.
Vi sender blomster, chokolade, gavekort til wellness m.m. når vi synes nogle trænger til en lille opmuntring. Vi kan vende de svære emner, skælde ud og juble og altid er der nogle der har svar til en. Om det så er et knus eller et kærligt spark i rumpen.
D. 6. feb. kører jeg den lange vej fra Odense til Randers for at mødes med en flok af disse dejlige kvinder, som jeg aldrig har mødt. Og jeg glæder mig som et lille barn til at se dem alle. Weekenden efter kører jeg igen afsted, denne gang bliver jeg dog på Fyn, men endnu engang skal jeg mødes med en flok af de skønne tøser.
Det bliver så ganske fantastisk at snakke med pigerne og at se alle de dejlige unger i levende live.
Det er svært for mig at beskrive hvor vigtig denne flok kvinder er for mig! Men nu har jeg gjort et forsøg.
De skal alle vide hvor kæmpe stor en plads de har i mit hjerte og jeg håber at "Vores børn" vil hjælpe mig med at fortælle det til dem.
De aller bedste hilsner og mange varme tanker til alle mine ns-piger!!! I ved selv hvem i er 
Knus fra Tina og Liva

TINA