Halløjsa kvindemennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

TbCp

Jeg havde den anden dag sendt et lille brev til "vores børn" omkring den her fantastisk mødregruppe vi har her på ns.

Har idag fået mail tilbage at de muligvis godt kunne tænke sig at lave en lille artikel om os  

Som en opstart spørger hun hvor mange vi er, hvor i landet vi bor og om nogle måske vil sende lidt billeder af jer selv og jeres børn. Og så om nogle af os vil lade os interviewe.
Hvad siger i til det? Havde tænkt de måske kunne tænke sig at komme et smut forbi d. 6/2 hvis i er med på den.

Og er der nogen der har en oversigt over hvor mange ns'ere vi er og hvor bor de forskellige?

Hvis i vil være med kan i evt. sende billeder til mig, så sender jeg dem videre tina(snabela)bjelkerne.dk

TINA 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

JustAnotherName

Det kunne vel være meget sjovt 

Og det var vel et meget godt sted at "fange os" samlet (nogle af os), når vi skal mødes til træffet den 6 februar.

Så skal det jo stå een frit for, om man vil snakke med dem og have taget billeder, eller om man helst vil være fri.

Jeg har intet imod det. Jeg er jo bare skiii hamrende stolt af mine to guldklumper, så de kan godt tåle at blive vist frem og fortalt om. Hehe.

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Det kunne vel være meget sjovt 

Og det var vel et meget godt sted at "fange os" samlet (nogle af os), når vi skal mødes til træffet den 6 februar.

Så skal det jo stå een frit for, om man vil snakke med dem og have taget billeder, eller om man helst vil være fri.

Jeg har intet imod det. Jeg er jo bare skiii hamrende stolt af mine to guldklumper, så de kan godt tåle at blive vist frem og fortalt om. Hehe.

Ja det tænker jeg nemlig også, der er jo ingen tvang og har man ikke lyst til at få taget billeder så siger man det bare. 
Men må lige høre hvad de andre siger og det er jo heller ikke sikkert de overhovedet kan komme den dag.

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

oo

hej hej

jeg kommer jo ikke til træffet den 6. februar, men jeg ville blive enormt glad, hvis I vil sige til dem fra mig af, at det her ikke KUN er en mødregruppe, men en gruppe af kvinder der støtter hinanden på alle mulige måder. jeg mener, jeg er jo ikke mor, men I har været der for mig igennem det værste år af mit liv og når jeg har følt at jeg egentlig ikke havde noget at gøre i navlestrengen pga mit manglende moderskab, så har I forsikret mig om, at der OGSÅ var plads til mig - mor eller ej.

ja...det ville jeg bare lige sige. for vi er ikke en hel normal "mødregruppe", vi er faktisk, tror jeg, for mange af os, et lille edderkoppespind der griber når man skvatter

Anmeld

29. januar 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

hej hej

jeg kommer jo ikke til træffet den 6. februar, men jeg ville blive enormt glad, hvis I vil sige til dem fra mig af, at det her ikke KUN er en mødregruppe, men en gruppe af kvinder der støtter hinanden på alle mulige måder. jeg mener, jeg er jo ikke mor, men I har været der for mig igennem det værste år af mit liv og når jeg har følt at jeg egentlig ikke havde noget at gøre i navlestrengen pga mit manglende moderskab, så har I forsikret mig om, at der OGSÅ var plads til mig - mor eller ej.

ja...det ville jeg bare lige sige. for vi er ikke en hel normal "mødregruppe", vi er faktisk, tror jeg, for mange af os, et lille edderkoppespind der griber når man skvatter

Åhhhhh......................jeg elsker dig sgu' din søde rapand.

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

hej hej

Det kom også i mit brev... at vi støtter, trøster og klapper i hænderne...
Men ja jeg vil nævne for dem at det ikke kun er kvinder med børn men også kvinder der venter på deres børn. 

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

anna-jonas

Lyder da som en god ide...................med sådan en artikel i et babyblad. Så bliver vores pragtfulde gruppe jo kendt worldwide i DK.

Jeg får lige kigget nogle billeder igennem af mine troldebørn...............og sender til dig.

Knus Mette

Ps. Hvad skrev du Tina??

Anmeld

29. januar 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Lyder da som en god ide...................med sådan en artikel i et babyblad. Så bliver vores pragtfulde gruppe jo kendt worldwide i DK.

Jeg får lige kigget nogle billeder igennem af mine troldebørn...............og sender til dig.

Knus Mette

Ps. Hvad skrev du Tina??

ja vil du ikke offentliggøre dit brev for os, Tina?

jeg syntes det var en rigtig dejlig ide du fik i hvert fald og håber at der kommer til at sidde nogle kvinder rundt omkring i danmark, som får stablet det samme form for netværk på benene.

Anmeld

29. januar 2010

ChatH

Det er da bare super Jeg vil gerne sende et par billeder men det bliver lige i eftermiddag Overvejer stærkt at tage en tur til randers der den 6 og ville da være sjovt at snakke lidt med dem

Anmeld

29. januar 2010

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

hej hej

Dejligt sagt! Dit skønne kvindemenneske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.