hvornår lærte jeres sutten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

BinaMor

1 år og et par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

SHERO

Eva skriver:

Men han tager den når du giver ham den igen, ikke..? jeg måtte bruge sukkervand til min da han var 5 mdr....fy fy fy skamme-griner-

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Joh det gør han, så snart han ser den åbner han munden, og så slår han den ellers ud eller spytter den ud med det samme, og sådan kan vi blive ved...

Anmeld

29. januar 2010

LinLin

Glemte at købe sut hver gang jeg var ude at handle, så fik først k'bt en da han var 2 uger! Men han tog den fra starten, så har ingen fifs...

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

Tullen85 skriver:

Joh det gør han, så snart han ser den åbner han munden, og så slår han den ellers ud eller spytter den ud med det samme, og sådan kan vi blive ved...

Åh..den lille mand...men måske han slet ikke har brug for den...

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Ox.

Min datter har aldrig brugt, for hun ville ikke, hun får heller ikke flaske, så det er meget nemt hehe

Anmeld

29. januar 2010

steph0804

Tullen85 skriver:

Hmm har du prøvet forskellige slags sutter? Min søn vil kun have de helt runde sutter, som han fik på neonatal da han car helt lille... alle andre slags duer ikke. Og sådan er det tit... så måske prøv med de forskellige former sutterne har??!

Anmeld

29. januar 2010

Livas mor

Min lille Liva var blot 5 dage gammel da hun læret at bruge sut

Kl. var halv fire om natten og jeg var simpelthen desperat efter noget som kunne få hende til at falde til ro. Hun er et KÆMPE suttebehov, og er bl.a. en stjerne til sin sutteflaske  Så jeg listede ud i køkkenet med mine trætte øjne, klippede et pakke sutter op, skoldede dem og ind i munden på prinsessen.. Og så blev der ellers ro, bortset fra de høje smaskelyde.

Knus Rikke..

Anmeld

29. januar 2010

SHERO

steph0804 skriver:

Hmm har du prøvet forskellige slags sutter? Min søn vil kun have de helt runde sutter, som han fik på neonatal da han car helt lille... alle andre slags duer ikke. Og sådan er det tit... så måske prøv med de forskellige former sutterne har??!

jeg har prøvet 2 forskellige, har nogen der er næsten runde, og så flad på en ene side, den er han bedst til, mam eller hvad de hedder, kan han slet ikke finde ud af... må prøve at se om der findes flere slags...

Anmeld

30. januar 2010

Knudsen

Vores datter havde heller ikke nemt ved at tage sutten, tror at hun var ca 3 mdr før hun havde lidt styr over den.

Det hjalp at trække en stofble igennem ringen på sutten, det gjorde at den ikke røg så nemt ud af munden på hende. Den fald heller ikke så langt væk, så indimellem kunne hun også selv tage den igen.. Det virkede dog kun indtil hun begyndte at trække i stofbleen og derved trak sutten ud af munden igen..

Anmeld

30. januar 2010

Sebastians Mor

Min tog sutten efter en uge, og stoppede fra den ene dag til den anden han var i gang med af få sit første tand, og den ene dag ville han gerne have den, dagen efter var det som om han ikke vidste hvordan man brugte den han suttede ikke på den og siden den dag har vi ikke brugt sut og har ikke haft behov for det, og der var han ca 5½ måned og nu er han næsten 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.