hvornår lærte jeres sutten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

SHERO

Jah bare lige et hurtig spørgsmål... hvornår lærte jeres børn at bruge sut, uden at slå den ud med hænderne eller spytte den ud hele tiden?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Misjelle

Min søn gjorde det lige fra starten, men han havde også et meget stort sutte behov

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

Tullen85 skriver:

Jah bare lige et hurtig spørgsmål... hvornår lærte jeres børn at bruge sut, uden at slå den ud med hænderne eller spytte den ud hele tiden?? :-)

De to små kunne fra starten og de havde nu også et kæmpe suttebehov....den ældste fik jeg endelig lært at bruge sut da han var 5 mdr, men så beholdt han den også til han var over 5 år...så kunne jeg lære det...

Knus...

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Da han var 2 dage fik han sin første sut og der var ingen problemer der.

Han bruger nu kun sut når han sover og hvis han er meget ked af det.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

SHERO

Min søn på 13 dage kan simpelthen bare ikke finde ud af at beholde den i munden, og så græder han hver gang han taber den, troede faktisk bare det var noget alle kunne fra starten...

Han kan ikke helt styre sine hænder så han bliver ved med at slå den ud af munden på sig selv, og så er der bare dømt sirene...  rigtig træls når han bedst falder i søvn med sutten...

Må nok bare være tålmodig... heh

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

Tullen85 skriver:

Min søn på 13 dage kan simpelthen bare ikke finde ud af at beholde den i munden, og så græder han hver gang han taber den, troede faktisk bare det var noget alle kunne fra starten...

Han kan ikke helt styre sine hænder så han bliver ved med at slå den ud af munden på sig selv, og så er der bare dømt sirene...  rigtig træls når han bedst falder i søvn med sutten...

Må nok bare være tålmodig... heh

Men han tager den når du giver ham den igen, ikke..? jeg måtte bruge sukkervand til min da han var 5 mdr....fy fy fy skamme-griner-

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

Julie var ikke mere en 9 timer gammel da hun fik sutten.. Det var Neonatal afdelingen der gav hende den, inden jeg var kommet op til hende... Hun tog imod den meget pænt...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

29. januar 2010

Isabels-mor

isabel var 2 dage da hun fik en sut første gang og  brugte den også meget indtil hun var 3 måneder. Nu er hun 5 måneder og vil ikk have sut mere, hun bliver simpelhen sur hvis vi propper en ind i munden på hende..

knus Rikke & Isabel

Anmeld

29. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid fik sutten om aftenen hvor hun var født om eftermiddagen, tog imod den lige med det samme.

Louise -Astrid 25.03-09 <3

Anmeld

29. januar 2010

Mumto3

vores den første lærte det ikke får han var 1 år (ET ÅR), men så var den også et hit.

Nr to fik den efter c a 14 dage og nr. 3 efter 1 uge.

Der jo børn (har jeg opdaget senere) der bare aldrig 'lærer' at brug sut. Det kan også have sine fordele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.