Hjemmelavet eller købt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

9510

DianaMoar skriver:

Da han startet med grød købte jeg det for det var så lidt han spiste så var det sgu nemmere at bruge det. Men da han begynde at spise lidt mere lavet jeg det selv så blev det andet for dyrt. Og da jeg så fandt ud af hvor nemt det var at lave selv synes jeg jo det var lidt til grin at jeg brugte så mange penge på det færdig lavet. 

Knus Diana og Lucas 210209

Ja jeg syns også det er mega dyrt at købe det færdigt lavet

Cecilie 120501 & Oliver 070909

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

9510

mor_sabina skriver:

Tja her er det nælsten fanatisk, ALT er hjemmelavet og uden sukker.

Anmeld

29. januar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Her var det lidt forskelligt da Nicklas var lille..... Altså grød købte jeg det der i pulver form, men frugtmos lavede jeg altid selv....

Men skulle vi noget hvor jeg skulle have frugtmos med, kunne jeg godt finde på at købe, da de tit var nemmest at ta med!

Kram

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

Anmeld

29. januar 2010

Sabina & Simone

Hey

Herhjemme har Simone kun fået hjemmelavet mad... Har lidt forbehold mod købemaden... (Ikke at forældre som køber maden færdig er dårligere forældre, for er tiden der ikke så kan man være nødt til det... Og kender flere hvis børn kun vil have købemad) Har det bare lidt med at når jeg ikke ved præcis hvad der er deri, så vil jeg ikke give hende det... Lidt dobbeltmoralsk eftersom hun nu spiser alt hvad vi spiser... Men jeg lavede alt selv, købte sundhedsstyrrelsens kogebog og så kunne jeg lige lave en hurtig portion når tid var... Der er så mange gode opskrifter i og man kan sagtens lave varrieret mad...

Det er kun sket en gang at hun har fået købemad... I ved de der pakker man får når man er medlem af libero klubben... Der var noget i og så en dag hvor jeg bare ikke kunne få hende til at spise noget, der gav jeg hende det... Hun gnaskede det også i sig... MEN... en halv time senere, fik jeg det så retur... Så det var ingen succes...

Knus Sabina og Simone - som er til hjemmelavet mad...

Anmeld

29. januar 2010

9510

Sabina & Simone skriver:

Hey

Herhjemme har Simone kun fået hjemmelavet mad... Har lidt forbehold mod købemaden... (Ikke at forældre som køber maden færdig er dårligere forældre, for er tiden der ikke så kan man være nødt til det... Og kender flere hvis børn kun vil have købemad) Har det bare lidt med at når jeg ikke ved præcis hvad der er deri, så vil jeg ikke give hende det... Lidt dobbeltmoralsk eftersom hun nu spiser alt hvad vi spiser... Men jeg lavede alt selv, købte sundhedsstyrrelsens kogebog og så kunne jeg lige lave en hurtig portion når tid var... Der er så mange gode opskrifter i og man kan sagtens lave varrieret mad...

Det er kun sket en gang at hun har fået købemad... I ved de der pakker man får når man er medlem af libero klubben... Der var noget i og så en dag hvor jeg bare ikke kunne få hende til at spise noget, der gav jeg hende det... Hun gnaskede det også i sig... MEN... en halv time senere, fik jeg det så retur... Så det var ingen succes...

Knus Sabina og Simone - som er til hjemmelavet mad...

Her hos os bliver der også lavet varieret mad,,, alle mulige forskellige slags grønsagsmos og frugtmos,,,

Det er også en rigtig god bog, har den selv

Anmeld

29. januar 2010

saxa

Da vi startede på grød, lavede jeg ALT selv.. Det er så nemt lige at mixe sammen. Nu kunne vi også få alt de gode fra Urtekram, da min mand arbejder der. Dog havde vi altid en reservepakke med "pulver"grød, vi kunne tage med i byen, hvis tiden ikke lige havde været til at stå og kokkerere enden vi skulle ud af døren..

Anmeld

29. januar 2010

Anja

Ved den første var det primært hjemmelavet, men hvis vi var i byen så havde vi købemad med de fleste gange.

Med den yngste var det KUN hjemmelavet, for hun havde mælkeallergi.

Anmeld

29. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
mynord skriver:

Jeg er blevet lidt nysgerrig efter en diskution med min veninde ang mad til vores børn,,,

Hun er til købemad og laver faktisk ikke selv mad til hendes baby,,

Jeg laver så alt selv til Oliver, grød, mos ja sågar vælling..Det eneste jeg ikke laver er Mme

Hvordan gør/gjorde i??

I starten købte vi beauvais pulvergrød, men han var meget glad for fløjlsgrød, så det lavede jeg selv og efterhånden holdt vi op med at købe grøden og lavede den i stedet...

Anmeld

29. januar 2010

LinLin

Jeg lavede selv vælling og grød (i starten). Af ris- og majsmel... Senere blev jeg sgu lidt doven, så indimellem fik han også pulvergrød. Men havde ingen problemer med at han så ikke ville spise det hjemmelavede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.