Hjemmelavet eller købt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

9510

Jeg er blevet lidt nysgerrig efter en diskution med min veninde ang mad til vores børn,,,

Hun er til købemad og laver faktisk ikke selv mad til hendes baby,,

Jeg laver så alt selv til Oliver, grød, mos ja sågar vælling..Det eneste jeg ikke laver er Mme

Hvordan gør/gjorde i??

Cecilie 120501 & Oliver 070909

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

BOBS

Food Fight efter arbejdsstart kunne jeg godt finde på at give købemad, og kan stadig ind imellem....men nu spiser hun stort set det samme som os såååh

ellers hjemmelavet....og nogle gange i større portioner, da det jo så kan fryses det meste...men igen ikke så meget nu hvor hun spiser stort set det samme som os...

Anmeld

29. januar 2010

3drenge

Vi er lige så stille startet op med lidt skemad. Han har fået hjemmelavet risgrød og i går fik han kartoffel/gulerodsmos første gang, det var lige sagen  Købte sådan noget risgrød med gulerod, men da jeg åbnede lugtede det helt vild af vanilie og jeg ved hvor meget sukker der er i købeprodukterne, så så vidt det er muligt vil jeg meget gerne selv lave det hele.

Men ved da også i en snæver vendig, at det er rart lige at kunne bruge det købte, så vil have det i reserve

Anmeld

29. januar 2010

9510

Jeg har altid noget i fryseren der kan bruges hvis vi har lidt travlt en dag,

Jeg syns nemlig også at det du køber stinker helt vildt af vanilie

Anmeld

29. januar 2010

mor_sabina

mynord skriver:

Jeg er blevet lidt nysgerrig efter en diskution med min veninde ang mad til vores børn,,,

Jeg laver så alt selv til Oliver, grød, mos ja sågar vælling..Det eneste jeg ikke laver er Mme

Hvordan gør/gjorde i??

Tja her er det nælsten fanatisk, ALT er hjemmelavet og uden sukker.

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

mynord skriver:

Hvordan gør/gjorde i??

Hvordan filen laver du hjemmelavet vælling?

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

29. januar 2010

Lise

Hjemmelavet når vi var hjemme og købe grød/mos mv. når vi var på farten. Sådan cirka. Lavede alt selv til at starte med, men fandt ud af at han ikke døde af at få noget fra et brev eller et glas, hvilket var 100000 gange nemmere at have med i pusletasken

Anmeld

29. januar 2010

Corn

MoarJ skriver:

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Vælling lavede jeg af mme/mælk  og fx majs mel... Det var det eneste den unge mand ville have....

Af købe produkter bruger jeg, selvom de nu er næsten 5 og 3 år, risgrøden fra nestle, hvis de har en omgang bæ-og-bræk-syge, eller bare har svært ved at holde maden i sig.

Det er noget af det mest skånsomme man kan fylde i maven, og er man lidt skidt-mads, så kan de faktisk ret godt lide det. Mirakel-midlet, som de selv efterspørger

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Da han startet med grød købte jeg det for det var så lidt han spiste så var det sgu nemmere at bruge det. Men da han begynde at spise lidt mere lavet jeg det selv så blev det andet for dyrt. Og da jeg så fandt ud af hvor nemt det var at lave selv synes jeg jo det var lidt til grin at jeg brugte så mange penge på det færdig lavet. 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

9510

MoarJ skriver:

Det laver jeg af mme og rismel eller majsmel,,,, der er opskrift bag på rismels pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.