Hvor meget strøm bruger I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Bare mig..

Eva skriver:

Jamen jeg bruger 2700kwh om året...dvs under 6000kr og jeg har et hus på 120, vaskemaskine, tørretumbler(hvor alt tørres året rundt) stort køleskab, fryser, opvasker, fire tv. tre computere og så alt det andet el-gejl man jo har med store drenge(3-7-12år) der er altid gang i noget og jeg fatter ikke jeg kan holde den så lavt, men tør ikke brokke mig, hvis nu det er min måler der er sløv-griner

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Okay, ja det lyder sørme lidt underligt. Hmm. Det ved jeg sgu ikke lige. men du må vel få en rykker når de sender dem ud eller checks? Det var da faktisk mystisk. Ja... Jeg er blank.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

oo

Tjuhl skriver:

vi bruger mindst 5000 og vores hus er 80 m2. på foruderlig vis er den steget siden sidste år men forhåbentlig får vi jordvarme inden aaaalt for længe (når de fikser nabohuset).

fåååårk jeg glæder mig ikke til regningen kommer!!

nåh nåh nåh, jeg sidder her og giver vores halvårlige priser jo vi ligger på en 8-10000 om året ifølge vores udlejer ville en normal el-regning for vores husstand ligge på en 7000, så det er lidt spøjst at vores er så meget højere. især når man tænker på vi absolut ikke bader hver dag (vi har varmt vands beholder) og vi aldrig tænder elradiatorerne men udelukkende varmer op med brændeovn.

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

nåh nåh nåh, jeg sidder her og giver vores halvårlige priser jo vi ligger på en 8-10000 om året ifølge vores udlejer ville en normal el-regning for vores husstand ligge på en 7000, så det er lidt spøjst at vores er så meget højere. især når man tænker på vi absolut ikke bader hver dag (vi har varmt vands beholder) og vi aldrig tænder elradiatorerne men udelukkende varmer op med brændeovn.

Måske mit er halvårligt... ej, mon ikke det er det...så passer det jo meget meget bedre...

Anmeld

28. januar 2010

oo

Måske mit er halvårligt... ej, mon ikke det er det...så passer det jo meget meget bedre...

jo det må det næsten være, det gir i hvert fald meget bedre mening så!

Anmeld

28. januar 2010

Bettemus

Eva skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre Jer hvor meget strøm I bruger om året...for hvor meget og gerne jeres forbrug, hvor mange I er og hvor stor bolig.

Kan ikke få mit til helt at hænge sammen....hmm..

Knus Eva

Bor på 77 kvm er to personer og bruger ca 1700 kwh om året

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

jo det må det næsten være, det gir i hvert fald meget bedre mening så!

Var lige nede og kikke og nej, det er på et år...2756 kwh på et år...fatter det ikke men skal ikke brokke mig, måske min elmåler bare kører lidt langsomt rundt...

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Bettemus skriver:

Bor på 77 kvm er to personer og bruger ca 1700 kwh om året

Se det passer jo meget godt til mit forbrug...altså at vi er flere og har en del mere plads osv...

Anmeld

28. januar 2010

Bettemus

Eva skriver:

Se det passer jo meget godt til mit forbrug...altså at vi er flere og har en del mere plads osv...

Ja synes heller ikke det lyder helt hen i vejret

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Bettemus skriver:

Ja synes heller ikke det lyder helt hen i vejret

Men med alle de elartikler der er igang, der troede jeg bare man brugte mere..

Anmeld

28. januar 2010

Ox.

Vi har brugt for 4700,- det sidste år, og vi bor i en lejlighed der er 114kvm, og er 2 voksne og lille Lilje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.